شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴
کد خبر : 59318

مجلس و دولت برای عرضه کالا در بورس کالا پیگیر جدی باشند

مجلس و دولت برای عرضه کالا در بورس کالا پیگیر جدی باشند
پس از ورود کالاهای مختلف به بورس کالا، مشکلات قیمت‌گذاری حل شده و هم امکان جذب سرمایه‌ها به سمت تولید محقق می‌شود.

به گزارش شهر بورس، بهروز محبی نجم آبادی، نماینده مردم سربداران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های بورس کالا، قیمت‌گذاری‌های دستوری و فسادزا را در بازار کالای کشور حذف خواهد کرد گفت: بدون شک شفافیت و معاملات رقابتی بورس کالا به کمک صنعت و تولید کشور می‌آید.

براساس گزارش سنا، وی افزود: موضوع مهم‌تر این است که پس از ورود کالاهای مختلف به بورس کالا به مرور به سمت طراحی ابزارهای مالی بر پایه مبادلات فیزیکی در بورس کالا حرکت خواهیم کرد و در آن زمان هم مشکلات قیمت‌گذاری حل شده و هم امکان جذب سرمایه‌ها به سمت تولید محقق می‌شود.

وی در خصوص مزایا و معایب عرضه برخی کالاها در بورس کالا و مشکلات بر سر راه آنها گفت: برای عرضه برخی محصول‌های خوراکی کالاها در بورس کالا، مقدماتی برای ماندگاری و افزایش کیفیت آنها باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.


بیشتر بخوانید: خرید مواد اولیه بدون پرداخت پول نقد در بورس کالا

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در این زمینه و حمایت از آن‌ها گفت: فروش کالاها، نیاز به سامان‌دهی بازار، ثبات قیمت‌ها و همچنین افزایش ظرفیت بازار فروش در کشورهای خارجی دارد.

نماینده مردم شهرستان های سبزوار، خوشاب، ششتمد، داورزن، جوین و جغتای در مجلس افزود: به طور قطع، با پیگیری کشاورزان، سرمایه‌گذاران، دولت و مجلس شاهد عرضه کالاها در بورس کالا خواهیم بود ولی لازمه آن پیگیری از طریق مسئولان مختلف استانی و کشوری و پیگیری برای ورود سرمایه‌گذاران است.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 + یازده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان