شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳
کد خبر : 59951

مجلس خواهان حرکت خودروسازان به سمت کاهش هزینه‌ها

مجلس خواهان حرکت خودروسازان به سمت کاهش هزینه‌ها

حجت اله فیروزی گفت: بهتر است خودروسازان با مدیریت صحیح، کیفی‌سازی محصول و انعقاد قرارداد با قطعه‌سازان متنوع و متعدد به سمت کاهش زیان انباشته حرکت کنند تا هزینه‌های بالاسری آن‌ها کاهش یابد.

به گزارش شهر بورس، مجلس نیز این اطمینان را می‌دهد که در تمامی حوزه‌ها اعم از قانون‌گذاری، نظارت و حمایت‌های اجرایی از صنعت خودرو حمایت خواهد کرد.

براساس گزارش سنا، یک عضو کمیسیون صنایع و معادن با بیان اینکه تاکنون برنامه‌های متعددی از سوی وزارت صمت در حوزه خودرو ارائه شده که به نظر می‌رسد بر اساس این طرح‌ها باید هم سطح کیفی محصولات و هم به لحاظ کمی تغییراتی اساسی در این حوزه شود گفت: انتظار می‌رود با اجرای این طرح‌ها، هم روند کمی بهبود یافته و هم پاسخی مناسب به نیاز متقاضیان و تقاضای بازار ایجاد شود.

نماینده مردم فسا با تاکید بر اینکه قطعا نمایندگان مجلس به خصوص کمیسیون صنایع و معادن از برخی اقدامات و برنامه‌ها چون عرضه خودرو در بورس کالا استقبال کردند، افزود: بر این اساس مجلس این اطمینان را می‌دهد که در تمامی حوزه‌ها اعم از قانون‌گذاری، نظارت و حمایت‌های اجرایی و ایجاد سازوکارهای اجرایی از صنعت خودرو حمایت خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: خودروسازان جهان به حمایت از تولید خودرو برقی شتافتند

وی افزود: به طور قطع، مجلس از این ایده‌ها و برنامه‌هایی که منتهی به بهبود کیفیت و افزایش راندمان تولید و بهبود صادرات محصولات تولیدی در هر زمینه‌ای خصوصا در حوزه خودرو باشد حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: بهتر است خودروسازان با مدیریت صحیح، کیفی‌سازی محصول و انعقاد قرارداد با قطعه‌سازان متنوع و متعدد به سمت کاهش زیان انباشته حرکت کنند تا هزینه‌های بالاسری آن‌ها کاهش یابد.

حجت اله فیروزی گفت: دو نکته اساسی در صنعت باید مدنظر قرار گیرد؛ نخست اینکه هر کارخانه‌ای به ویژه خودروسازی‌ها باید قیمت تمام شده محصول تولیدی خود را کاهش دهند تا امکان رقابت در بازار را داشته باشند، همچنین بهتر است توجه ویژه ای به کیفیت خودرو شود به طوری که خودروی باکیفیت و با قیمت مناسب به بازار عرضه شود.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − شش =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان