شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
کد خبر : 66732

مجامع هلدینگ سیمان غدیر برگزار شد

مجامع هلدینگ سیمان غدیر برگزار شد
مجامع هلدینگ سیمان غدیر شامل  مجمع عمومی عادی سالیانه و نیز مجمع فوق العاده افزایش سرمایه شرکت توسعه سرمایه و صنعت غدیر برگزار شد.

به گزارش شهر بورس، مجامع هلدینگ سیمان غدیر شامل مجمع عمومی سالانه و نیز افزایش سرمایه برگزار شد. مجمع عمومی عادی سالیانه با حضور بیش از ۹۴ درصد سهامداران و نمایندگان آنان برای سال مالی منتهی به ۳۱ شهریورماه روز یکشنبه ۱۱ دی۱۴۰۱ در محل سالن اجتماعات هلدینگ سیمان غدیر برگزار شد.

پس از انجام تشریفات قانونی انتخاب هیأت رئیسه دستور جلسه قرائت و گزارش هیأت مدیره، حسابرس مستقل و بازرس قانونی در خصوص عملکرد و صورت‌های مالی ارائه شد که مطابق گزارش حسابرس مستقل صورت‌های مالی شرکت مطابق استانداردهای حسابرسی مطلوب ارزیابی شد.

در راستای حمایت از سهامداران، همچون سال گذشته سیاست تقسیم سود حداکثری در دستور کار قرار گرفت و بر این مبنا، مبلغ ۱۵۶۰ ریال به ازای هر سهم تقسیم گردید.


بیشتر بخوانید: خزامیا مجوز افزایش سرمایه گرفت


در ادامه مراسم، مجمع فوق العاده شرکت به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه و با حضور ۹۵ درصد از سهامداران تشکیل گردید که با موافقت اعضای مجمع، سرمایه شرکت از ۳۳۵۰ میلیارد ریال به ۶۵۰۰ میلیارد ریال از محل سایر اندوخته ها افزایش یافت.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × یک =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان