شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳
کد خبر : 82893

مرتضوی:

مبلغ یارانه کالابرگ الکترونیکی افزایش می یابد

مبلغ یارانه کالابرگ الکترونیکی افزایش می یابد
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از افزایش مبلغ یارانه کالابرگ الکترونیکی از ۴٠٠ هزار تومان به ۴۸۰ هزار تومان، خبر داد.

به گزارش شهر بورس، «سید صولت مرتضوی» ظهر امروز (چهارشنبه ۱۰ خرداد ماه) در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: همانطور که می‌دانید قانون گذار در سال ۱٬۴۰۱ تکلیفی را مبنی بر این اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی مشخص کرده بود؛ اما متأسفانه به دلیل عدم وجود زیرساخت‌ها در ابتدای طرح امکان عملیاتی شدن و اجرایی شدن آن فراهم نبود.

وی افزود: با دستور و تأکیدات ریاست جمهوری کشورمان، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، متولی ساماندهی و اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی شد. در این راستا نرم‌افزارها و سخت‌افزارها مهیا شدند و طرح به صورت آزمایشی و نمونه ابتدا در چند شهرستان کوچک و سپس در استان هرمزگان و بعد از آن در ۴ استان دیگر اجرایی شد.


بیشتر بخوانید: خبر خوش رئیس بانک مرکزی در خصوص یارانه و سهام عدالت


مرتضوی بیان کرد: در نهایت اسفندماه سال گذشته به صورت ملی اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در سراسر کشور آغاز اجرای این طرح صورت گرفت. مشمولان دریافت یارانه مختار بودند که یارانه خود را به صورت نقدی یا کالا برگ دریافت کنند اما این طرح با اقبال عمومی مواجه نشد، بنابراین برای سال ۱۴۰۲ رویه جدیدی مدنظر قرار گرفت.

وی عنوان کرد: یارانه کسانی که در طرح الکترونیکی یارانه از کالابرگ الکترونیکی استفاده کنند، از ۴٠٠ هزار تومان به ۴۸۰ هزار تومان افزایش می‌یابد.

مرتضوی متذکر شد: البته شرط لازم برای بهره مندی از این امتیاز آن است که مشمولان یارانه تا ۷۰ درصد از یارانه دریافتی خود را کالا خریداری کنند.

منبع: مهر

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده + پانزده =

پراپ تریدینگ

کمان