صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸
کد خبر : 94318

مبادله سهام بین دو شرکت ارفع و کچاد

مبادله سهام بین دو شرکت ارفع و کچاد
شرکت آهن وفولاد ارفع با درج اطلاعیه ای در کدال خبر از واگذاری 11،000،000 سهم از سهام شرکت صنایع فولاد رهام از سرمایه گذاری های شرکت صنعتی معدنی چادرملو (کچاد) به ارفع خبر داد.

به گزارش شهر بورس، شرکت آهن و فولاد ارفع (ارفع) با افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب در کدال اعلام کرد  شرکت معدنی و صنعتی چادرملو(سهامی عام) تعداد 11.000.000 سهم از سهام سرمایه گذاری شده در شرکت صنایع فولاد رهام پارس (به میزان 22 درصد کل سهام) را با قیمت ارزیابی هیات کارشناسی رسمی دادگستری تهران (منتخبین کانون کارشناسان رسمی دادگستری) به مبلغ 393.756 میلیون ریال به شرکت آهن و فولاد ارفع واگذار نمود.با واگذاری انجام شده درصد سهامداری شرکت آهن و فولاد ارفع در شرکت مذکور از 29 درصد به 51درصد افزایش یافت. با عنایت به قطعی شدن رویداد مذکور در تاریخ 15/07/1402 موارد جهت استحضار اطلاع داده می شود.


بیشتر بخوانید:انتشارصکوک 1500میلیاردریالی در فرابورس


طبق قراداد، 60 درصد از ثمن معامله همزمان با ابلاغ قرارداد بحساب انتقال دهنده سهام واریز و الباقی پس از انتقال قطعی در دفتر نقل و انتقال سهام شرکت صنایع فولاد رهام پارس و با ارائه اصل گواهی پرداخت مالیات بحساب آن شرکت واریز می گردد.

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده + ده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان