شهربورس
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۹:۰۰
کد خبر : 56703

استاندار آذربایجان شرقی:

مالیات و منابع شرکت های آذربایجان شرقی به شهرهای دیگر می رود

مالیات و منابع شرکت های آذربایجان شرقی به شهرهای دیگر می رود
عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی با انتقاد از عدم تخصیص مالیات و منابع شرکت‌های موجود در آذربایجان شرقی، گفت: مالیات و منابع شرکت های آذربایجان شرقی به شهرهای دیگر می رود.

به گزارش شهر بورس، عابدین خرم در دیدار وزیر اقتصاد با فعالان اقتصادی آذربایجان شرقی، ضمن گرامیداشت هفته دولت، اظهار داشت: باید از مدیران اقتصادی استان تشکر کنم که در راستای برنامه‌های اقتصادی دولت تلاش کردند و در حال حاضر تعادل و آرامش نسبی در تولید، اشتغال، صادرات و مسائل بانکی به وجود آمده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های استان آذربایجان شرقی، بالاترین نقش را بخش خصوصی در این استان دارد که مزیت به حساب می‌آید و وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند. در استان آذربایجان شرقی بیشترین سرمایه گذاری را بخش خصوصی انجام داده و درخواست داریم برای متوقف نشدن این روند، دولت نگاه ویژه‌ای به این استان داشته باشد. اگر آذربایجان شرقی حرکت کند، شمال غرب کشور به جلو خواهد رفت.


بیشتر بخوانید: نشست هیئت اقتصادی تاتارستان با فعالان اقتصادی آذربایجان شرقی


استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: در سفر رئیس جمهور به تبریز، ایشان گفتند که «آذربایجان شرقی باید تولید و صادرات باشد.» برای مضاعف کردن این تولید و صادرات باید در قوانین و ساختار حوزه تولید، تغییرات اساسی اتفاق بیفتد. ما هنوز نتوانستیم گمرک‌های خود را ۲۴ ساعته کنیم و این یک مشکل بزرگ به حساب می‌آید.

خرم یادآور شد: تخصیص مالیات شرکت‌های بزرگ به استان و افزایش سهم استانی از محل تسهیلات قانون بودجه با توجه به صنعتی بودن استان، دیگر درخواست ماست.

وی عنوان کرد: علاوه بر اینکه مالیات برخی شرکت‌های دولتی در استان صرف نمی‌شود بلکه منابع شرکت‌ها هم به استان نمی‌رسد و ما جزو استان‌هایی هستیم که منابع محدودی داریم.

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × دو =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان