شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲
کد خبر : 82212

لیست قیمت خودرو در روز آغاز فروش خودرو در سامانه یکپارچه + جدول

لیست قیمت خودرو در روز آغاز فروش خودرو در سامانه یکپارچه + جدول
باتوجه به آغاز دور دوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه، در ادامه می توانید جدول قیمت خودروهای پرتیراژ ایران خودرو و سایپا را مشاهده کنید.

به گزارش شهر بورس به نقل از اکوایران، به گفته فعالان بازار خودرو فراهم شدن زمینه انتخاب خودرو در دومین دوره سامانه یکپارچه خودرو یکی از عواملی است که موجب شد تا قیمت در بازار امروز هم نرمش از خود نشان دهد. از سوی دیگر فعالان بازار خودرو به این نکته اشاره می کنند‌، هرچند ایران خودرویی‌ها در این مرحله از طرح سامانه یکپارچه خودرو شرکت نکردند، اما امروز این شرکت فراخوان واریز مرحله اول سامانه یکپارچه خودرو را به ثبت‌نام کنندگان ارسال کرد و این امر موجب شد تا در کنار سایپایی‌ها که امروز صف انتخاب برای آنها تشکیل شده بود، ایران خودوریی‌ها هم از این طرح تاثیر گیرند.

اما یکی دیگر از دلایلی که بازار امروز را کاهشی کرد می توان به اعلام قیمت خودروهای مونتاژی نسبت داد، فعالان اقتصادی معتقدند اعلام خبر قیمت خودروهای مونتاژی موجب شد تا حال و هوای بازار خودرو تغییر کند و با این شرایط شاهد کاهش قیمت پرطرفدارهای ایران خودرو باشیم؛ افتی که هایما را به شدت کاهشی کرد.

ارزیابی ‌ها نشان از آن دارد که پرطرفدارهای ایران خودرو امروز با افت 2 تا 30 میلیارد تومان راهی بازار شدند و در این میان بیشترین کاهش قیمت به «هایما S5 پلاس» رسید.

لیست قیمت خودرو در روز آغاز فروش خودرو در سامانه یکپارچه + جدول

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «207 پاناراما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند سورن پلاس» در بازار 607 میلیونی تومان قیمت گذاری شد و نسبت به روز گذشته افت یک میلیونی داشت. «هایما S5پلاس» هم در بازار یک میلیارد و 460 میلیون تومان قیمت گذاری‌ شد و افتی 30 میلیونی را تجربه کرد.

«رانا پلاس» هم در میان محصولات ایران خودرو امروز افت 8 میلیونی داشت و در بازار با قیمت 524 میلیون تومان قیمت خورد. «دناپلاس» هم در بازار امروز 683 میلیون تومان قیمت گذاری شد و کاهشی 6 میلیونی را ثبت کرد.

«دنا پلاس توربو اتومات» هم با افت 5میلیونی در بازار داشت و 897 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز قیمت «207 پاناراما اتومات» یک میلیارد تومان شد و کاهشی 2 میلیونی را تجربه کرد.


قیمت این خودرو ۱۰۰ میلیون ارزان شد


قیمت محصولات سایپا در بازار

 ارزیابی بازار خودرو نشان می دهد امروز و در حالی که پرطرفدارهای ایران‌خودرو با رشد راهی بازار شدند، سایپایی‌ها به ثبات قیمت بسنده کردند.

طی روزهای اخیر محصولات سایپا در بازار افت قیمت داشتند، اما این روند امروز متوقف شد و ترمز افت قیمت سایپایی‌ها کشیده شد.

خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 607 میلیون تومان شد و افت یک میلیونی داشت. از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک هم امروز «کوییک‌R» در بازار 357 میلیون تومان شد و افت سه میلیونی را تجربه کرد.

«کوییک معمولی» هم در بازار 352 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افت 2 میلیون تومانی در بازار داشت. اما در میان خانواده تیبا هم امروز «تیبا صندوقدار» در بازار 344 میلیونی قیمت گذاری شد و افتی 2 میلیون تومانی را تجربه کرد، «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 345 میلیون تومان دست به دست شد و 5 میلیونی قیمت داشت. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم در بازار 341میلیون تومان قیمت‌ خورد و کاهشی 4 میلیونی در بازار را تجربه کرد.

لیست قیمت خودرو در روز آغاز فروش خودرو در سامانه یکپارچه + جدول

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 + 3 =

قاسم بختیان جمعه , 5 خرداد 1402 - 15:00

سلام بهترین چیزها رو گذاشتین اینجا قیمت روز ما شین

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان