صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۹:۵۷
کد خبر : 108900

قیمت کارخانه پژو پارس افزایش یافت + جدول

قیمت کارخانه پژو پارس افزایش یافت + جدول
با توجه به اعلام طرح تبدیل پژو پارس TU5 به سورن پلاس دوگانه‌سوز، مشخص شد قیمت کارخانه‌ای این خودرو با افزایش تقریبا ۴۰ میلیونی همراه بوده است.

به گزارش شهر بورس، با توجه به اعلام طرح تبدیل پژو پارس TU5 به سورن پلاس دوگانه‌سوز، مشخص شد قیمت کارخانه‌ای این خودرو با افزایش تقریبا ۴۰ میلیونی همراه بوده است. بر این اساس قیمت کارخانه  پژو پارس TU5 حوالی 314 میلیون تومان شده است که به معنای افزایش 39 میلیون تومانی است.

قیمت کارخانه پژو پارس افزایش یافت + جدول

خداحافظی با  پژو پارس تا پایان سال

گفتنی است روز گذشته رئیس سازمان ملی استاندارد گفته بود: ایران خودرو برای خودروی پژو پارس که فاقد استانداردهای ۸۵ گانه است تا نیمه اسفند امسال مجوز تولید دارد و پس از آن برابر قانون عمل خواهد شد. اسلام پناه در پاسخ به سوالی درباره خودروهای پیش فروش شده پس از مهلت اخذ استانداردهای اجباری از جمله پژو پارس گفت: سازمان استاندارد مسئولیتی در قبال پیش فروش‌ها پس از مهلت قانون توقف تولید ندارد لذا آنچه که قانون برای ما وضع کرده است ما به آن عمل خواهیم کرد و از آنجایی مصرف کننده باید رضایت کافی و وافی از کالا را داشته باشد تولیدکنندگان نیز ملزم به رعایت قانون هستند.


طرح جایگزینی پژو پارس برای ثبت نام کنندگان فعال می شود؟


هفت سال پس از عرضه پژو ۴۰۵ در ایران و به‌صورت دقیق‌تر در سال ۱۳۷۹، ایران‌خودرو تبلیغات خود را برای فروش مدلی جدید با نام «پرشیا» آغاز کرد؛ مدلی که البته اندکی بعد، به «پارس» تغییر نام داد. پژو پارس را باید فیس‌لیفتی فرانسوی از پژو ۴۰۵ دانست که برای بازار کشورهای درحال توسعه و با الهام از پژو ۴۰۶ طراحی شده است. ظاهر جذاب‌تر پارس در مقایسه با ۴۰۵ باعث شد تا استقبال مشتریان ایرانی از این محصول بسیار چشمگیر باشد طوری‌که حتی با گذشت بیش از ربع قرن از مونتاژ آن، همچنان از محبوب‌ترین تولیدات داخلی است.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه − یک =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان