تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷
کد خبر : 108941

قیمت و مشخصات آپارتمان های نوساز تهران + جدول

قیمت و مشخصات آپارتمان های نوساز تهران + جدول
آپارتمان‌های نوساز، طبعاً از امکانات و طراحی‌های مدرنی برخوردار هستند. در گزارش به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان های نوساز تهران می پردازیم.

به گزارش شهر بورس به نقل از اقتصاد آنلاین، واحد آپارتمان‌های نوساز، طبعاً از امکانات و طراحی‌های مدرنی برخوردار هستند؛ از سیستم‌های گرمایش و سرمایش بهینه گرفته تا امکانات امنیتی پیشرفته، همگی می‌توانند در آپارتمان‌های نوساز، مورد استفاده قرار بگیرند. همچنین ارزش ملک با گذر زمان افزایش می‌یاد و البته که این افزایش ارزش، در آپارتمان‌های نوساز، بسیار بیشتر خواهد بود. بنابراین در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان های نوساز تهران خواهیم‌ پرداخت.

برای خرید واحد آپارتمانی ۱۰۵ متری در محدوده میرداماد با توجه به ۲ خوابه بودن این واحد درحالی که این واحد نوساز باشد لازم است مبلغی معادل ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت کنید.

واحد آپارتمان نوساز دیگری در محدوده ظفر با متراژ ۱۳۵ متر و ۳ اتاق خواب در روز های گذشته با قیمتی بالغ‌بر ۲۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.
همچنین واحد نوساز دیگری در همین محدوده با متراژ ۱۵۰ متر و همچنین ۳ اتاق خواب در روز های گذشته معادل ۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

با سرمایه‌ای معادل ۶ میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان شما میتوانید واحدی نوساز در محدوده سلسبیل با زیربنای ۹۶ متری و ۲ اتاق خواب را خریداری کنید.

و سرمایه لازم برای خرید واحدی نوساز در محله جیحون درحالی که این واحد ۸۰ متر زیربنا و ۲ اتاق خواب داشته باشد مبلغی بالغ‌بر ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است.


اقساط وام ودیعه مسکن چقدر است؟


واحد آپارتمان نوساز دیگری در محدوده یوسف‌آباد با متراژ ۹۸ متر و ۲ اتاق خواب در روز های گذشته معادل ۱۴ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین بودجه‌ لازم برای خرید آپارتمانی نوساز در محدوده امیرآباد با متراژ ۱۱۹ متر و ۲ اتاق خواب مبلغی معادل ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

878455 11zon

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 2 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان