شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴
کد خبر : 76139

قیمت لاماری در بورس کالا اعلام شد + جزئیات

قیمت لاماری در بورس کالا اعلام شد + جزئیات
امروز بورس کالا میزبان ۵۵۰ دستگاه لاماری بود که از این تعداد ۱۷۵ دستگاه سفید بود. اما قیمت لاماری در بورس کالا چقدر شد؟

به گزارش شهر بورس، امروز بورس کالا میزبان ۵۵۰ دستگاه لاماری بود که از این تعداد ۱۷۵ دستگاه سفید بودند. این خودرو با قیمت پایه ۹۸۱ میلیون تومان در بورس کالا عرضه و لاماری ایما سفید با قیمت یک میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان در معاملات امروز در این بازار فروخته شد.

البته قیمت تمام شده لاماری در بورس کالا علاوه بر قیمت کشف شده، ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده، ۳۹.۴ میلیون تومان هزینه‌های جانبی و سایر هزینه‌ها است که در نهایت قیمت خرید این خودرو از بورس کالا برای مصرف‌کننده را به دو میلیارد و ۱۳۳ میلیون تومان رساند.

این درحالی است که این خودرو در بازار آزاد با قیمت دو میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان معامله می‌شود که ۱۵ درصد گران‌تر از بورس است.

تاریخ تحویل این خودرو ۳۱ خرداد سال آینده خواهد بود.


بیشتربخوانید: جزئیات عرضه لاماری در بورس کالا اعلام شد


لاماری سبز در بورس بیش از ۴۵۰ میلیون تومان ارزان‌تر از بازار

همچنین امروز ۱۰۰ دستگاه لاماری ایما سبز با قیمت پایه ۹۸۱ میلیون تومان در بورس کالا عرضه شد که برای آن ۵۹۴ تقاضا شکل گرفت.

در نهایت هر دستگاه لاماری ایما سبز با قیمت یک میلیارد و ۷۷۳ میلیون تومان در معاملات امروز تالار خودرو بورس کالا فروخته شد.

قیمت تمام شده لاماری در بورس کالا علاوه بر قیمت کشف شده، ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده، ۳۹.۴ میلیون تومان هزینه‌های جانبی و سایر هزینه‌ها است.

در نهایت قیمت خرید این خودرو از بورس کالا برای مصرف‌کننده را به یک میلیارد و ۹۷۱ میلیون تومان می‌رساند. درحالی که این خودرو در بازار دو میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان قیمت دارد.

جزییات معامله لاماری مشکی

برای ۱۷۵ دستگاه لاماری مشکی نیز ۷۹۴ تقاضا شکل گرفت و هر دستگاه لاماری ایما مشکی با قیمت محدوده دو میلیارد تومان در معاملات امروز تالار خودرو بورس کالا فروخته شد.

قیمت تمام شده لاماری ایما مشکی در بورس کالا علاوه بر قیمت کشف شده، ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده، ۳۹.۴ میلیون تومان هزینه‌های جانبی و سایر هزینه‌ها است.

در نهایت قیمت خرید این خودرو از بورس کالا برای مصرف‌کننده را به دو میلیارد و ۲۱۹ میلیون تومان رساند که حدود ۳۰۰ میلیون تومان ارزان‌تر از بازار است.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده + چهار =

مجتبی سه شنبه , 16 اسفند 1401 - 3:30

2میلیارد 219 تحویل ۴ ماهه 200 میلیون سود بانکی پول رو حساب نکردید جمعا 2 میلیارد 419 و تحویل 4 ماهه در صورتی که الان تو بازار2200 هم میشه خرید شما چطور محاسبه کردید که خریدار سود کرده ؟ بورس کالا باعث گرانی خودرو

پراپ تریدینگ

کمان