شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
کد خبر : 120667

قیمت فیدلیتی پرستیژ از سوی بهمن‌ موتور اعلام شد

قیمت فیدلیتی پرستیژ از سوی بهمن‌ موتور اعلام شد
پیش از آنکه به سال 1403 برسیم، قیمت فیدلیتی پرستیژ از سوی بهمن موتور اعلام شد.

به گزارش شهر بورس، پیش از آنکه به سال ۱۴۰۳ برسیم، قیمت فیدلیتی پرستیژ از سوی بهمن‌ موتور اعلام شد. این خودرو همانند فیدلیتی پرایم، در قالب دو تیپ ۵ و ۷ نفره به فروش می‌رسد که تیپ ۷ نفره قیمت بیشتری دارد. قیمت فیدلیتی پرستیژ ۵ نفره معادل ۱.۵۶۱.۹۰۰.۰۰۰ تومان اعلام شده است و تیپ ۷ نفره آن نیز ۱.۵۷۴.۰۰۰.۰۰۰ تومان قیمت دارد.

با توجه به نرخ‌های اعلام‌شده، قیمت فیدلیتی پرستیژ حدود ۲۰۰ میلیون تومان نسبت به فیدلیتی پرایم گران‌تر است. دراِزای این اختلاف قیمت، ظاهری جدید، امکانات بیشتر و مشخصات فنی قوی‌تر را در اختیار خواهید گرفت. از آنجایی که خودروهای تولیدی بهمن‌ موتور اختلاف قیمت قابل‌توجهی را بین بازار و کارخانه تجربه می‌کنند، انتظار داریم تا قیمت فیدلیتی پرستیژ نیز در بازار آزاد به حدود دو میلیارد تومان یا فراتر از آن برسد.

بزرگ‌ترین تفاوت فیدلیتی پرستیژ در مقایسه با فیدلیتی پرایم، مشخصات فنی ارتقایافته این خودرو است. تیپ پرستیژ برخلاف تیپ پرایم، پیشرانه حجیم‌تری را زیر کاپوت خود جای داده. این پیشرانه از نوع ۱.۶ لیتری توربوشارژ با تزریق مستقیم سوخت است که حداکثر ۱۹۷ اسب‌بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. این پیشرانه درواقع برای محصولات چری توسعه یافته است و در برند زیرمجموعه آن یعنی جتور نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. فیدلیتی پرستیژ نیز همان جتور X۷۰ پلاس است که با نام و نشان جدید به بازار ایران می‌آید.


بیشتربخوانید: عکس خودروی جدید وارداتی منتشر شد


همانند پیشرانه، گیربکس فیدلیتی پرستیژ نیز تغییر کرده است. جعبه‌دنده هفت‌سرعته دوکلاچه که در خودروهای فونیکس مورد استفاده قرار می‌گیرد، روی فیدلیتی پرستیژ نیز نصب شده است؛ بنابراین انتظار داریم که شتاب و کشش بهتری را از تیپ پرستیژ فیدلیتی نسبت به تیپ پرایم شاهد باشیم. البته باید خاطرنشان کرد که پیشرانه این خودرو از استاندارد عدم آلایندگی یورو ۶ پیروی می‌کند و به سوخت باکیفیت نیاز دارد.

امکانات فیدلیتی پرستیژ نیز به این شرح هستند: جلو و جانبی، سیستم‌های ترمز و پایداری ABS ،EBD ،EBA ،BA ،ESC ،TCS، رادارهای حرکت بین خطوط و نقطه کور، کنترل حرکت در سربالایی، نمایش فشار باد تایرها، سقف پانوراما بازشو، صفحه‌نمایش ۱۰.۲۵ اینچی مرکزی، کلاستر دیجیتال ۱۲.۳ اینچی، دوربین ۳۶۰ درجه، درِ صندوق برقی دارای سنسور پا، کروز کنترل، ترمز پارک برقی، اتوهلد صندلی‌های برقی جلو دارای گرمکن، سنسورهای پارک، سیستم نورپردازی داخلی و دوربین ثبت وقایع.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده + سه =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان