شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴
کد خبر : 52299

قیمت طلا و سکه در روز 25 اردیبهشت 1401

قیمت طلا و سکه در روز 25 اردیبهشت 1401
قیمت طلا و سکه در روز 25 اردیبهشت 1401 افزایشی است.

به گزارش شهر بورس ،تعیین قیمت هر کالایی بر اساس عرضه و تقاضا می باشد اما در مورد تعیین قیمت طلا و سکه اینگونه نیست . در تعیین قیمت طلا بانک های بزرگ طلا به صورت تلفنی قیمت واحدی را برای طلا تعیین می کنند.و به یک قیمت توافقی برای خرید و فروش طلا می رسند.

بر اساس گزارش اقتصاد آنلاین ، درحالی‌که قیمت اونس جهانی در آخرین لحظات ١٨١١ دلار و ٩٨ سنت ثبت شده است‌؛ بازار طلا و سکه تحت تاثیر تعطیلی بازار جهانی کاهش قیمت اندک انواع سکه را تجربه می‌کند. این در حالی است که سکه امامی ۸۰ هزار تومان افزایش قیمت داشته است.

به این ترتیب سکه امامی در این ساعت از معاملات، ١۴میلیون و ۲۳۰ هزارتومان قیمت خورده است. این سکه روز گذشته با قیمت ١۴ میلیون و ۱۵۳ هزارتومان معامله می‌شد که افزایش قیمتی در حدود ۸۰ هزار تومان را نشان می‌دهد.

نیم سکه نیز با قیمت ۷ میلیون و ۷۸۰ هزارتومان معامله می‌شود. آخرین قیمت معاملاتی نیم سکه در روز گذشته، ۷میلیون و ۷۹۵ هزارتومان بود که کاهشی نزدیک به ۱۵ هزار تومان روبرو بوده است.

همچنین ربع سکه ۴ میلیون و ۸۰۲ هزارتومان قیمت خورده است که نسبت به قیمت روز معاملاتی گذشته معادل ۴ میلیون و ۸۲۲ تومان، کاهش قیمتی در حدود ۲۰ هزار تومان داشته است.

هر سکه یک گرمی نیز با قیمت ۲ میلیون و ۷۴۵ هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به قیمت آن در روز گذشته معادل ٢ میلیون و ۷۵۲ هزار تومان کاهشی در حدود ۱۰ هزار تومان داشته است.

حباب سکه چقدر است؟

به این ترتیب هر سکه امامی یک میلیون و ۳۵۳ هزارتومان، نیم سکه،  یک میلیون و ۳۴۱ هزارتومان، ربع سکه، یک میلیون و ۵۸۰ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک میلیون و ۱۵۸ هزار تومان حباب دارد.


بیشتر بخوانید :عرضه اولیه سهام شرکت داروسازی دانا در فرابورس


 قیمت طلا امروز

امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که هر گرم طلا ۱۸ عیار که روز قبل تا ۱,۳۵۲,۶۰۰ (یک میلیون و سیصد و پنجاه و دو هزار و ششصد ) تومان رسیده بود، امروز – یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ مصادف با ۱۵ می ۲۰۲۲ – با رشد ۰.۶۹ درصدی به ۱,۳۶۲,۱۰۰ (یک میلیون و سیصد و شصت و دو هزار و یکصد ) تومان رسید.

هر گرم طلا ۱۸ عیار در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۹۵۰۰ تومان افزایش، ۱,۳۶۲,۱۰۰ تومان نرخ گذاری شد.

هر مثقال طلا 18 عیار در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۴۸۰۰۰ تومان افزایش، ۵,۹۰۳,۰۰۰ تومان نرخ گذاری شد.

هر اونس طلا در بازار روز قبل نسبت به ۲ روز پیش، با ۰.۳۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۸۶ کاهش، ۱,۸۱۲ نرخ گذاری شد.

هر گرم طلا ۲۴ عیار، امروز به ۱,۷۵۴,۳۰۰ تومان رسید که نسبت به ۶۴۴ روز پیش، افزایش ۱۸.۹۱ درصدی داشته است.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − یازده =

پراپ تریدینگ

کمان