صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
کد خبر : 113618

قیمت طلای جهانی کاهشی شد

قیمت طلای جهانی کاهشی شد
امروز 6 فوریه 2024 قیمت هر اونس طلای آمریکا با ۰.۱ درصد کاهش به ۲۰۴۱ دلار و ۳۰ سنت رسید.
به گزارش شهر بورس، هر اونس طلا پس از رسیدن به کمترین میزان خود از ۲۵ ژانویه در ۲۰۲۵ دلار و ۲۴ سنت ثابت بود. هر اونس طلای آمریکا با ۰.۱ درصد کاهش به ۲۰۴۱ دلار و ۳۰ سنت رسید.

داده‌های منتشر شده نشان داد که رشد بخش خدمات ایالات‌متحده در ژانویه با افزایش سفارش‌های جدید و افزایش اشتغال افزایش یافته است اما به نظر می‌رسد تامین‌کنندگان عقب‌افتاده‌اند و در نتیجه قیمت نهاده‌ها به بالاترین حد در ۱۱ ماه گذشته افزایش یافته است.

رشد شاخص دلار آمریکا

شاخص دلار آمریکا نزدیک به بالاترین حد خود در سه ماه گذشته بود و شمش را برای سایر دارندگان ارز گران‌تر کرد، در حالی که بازدهی اوراق بهادار خزانه‌داری ۱۰ ساله بالای ۴ درصد بود.


بیشتر بخوانید:قیمت جدید محصولات بهمن موتور ویژه بهمن 1402 اعلام شد + جدول


سهام آسیایی به لطف جهش در بازارهای آسیب دیده چین رشد کردند، اگرچه سرمایه‌گذاران پس از افت در وال‌استریت در بحبوحه کاهش انتظارات از کاهش کوتاه مدت نرخ بهره فدرال رزرو، محتاط بودند.

بر اساس برنامه احتمال نرخ بهره LSEG IRPR، معامله گران قیمت شرط های خود را به چهار کاهش ربع امتیازی برای سال ۲۰۲۴ کاهش داده‌اند. سرمایه‌گذاران منتظر اظهارات بسیاری از سخنرانان فدرال رزرو و سرنخ های بیشتر در مورد زمان کاهش نرخ هستند.

طبق گزارش رویترز، در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای نقره با ۰.۱ درصد کاهش به ۲۲.۳۳ دلار در هر اونس رسید، در حالی که پالادیوم با ۰.۴ درصد افزایش به ۹۵۲.۴۴ دلار و پلاتین با ۰.۲ درصد افزایش به ۸۹۸.۵۳ دلار رسید.

منبع: ایسنا

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده + 11 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان