شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳
کد خبر : 53838

قیمت دلار در صرافی امروز 21 خرداد 1401

قیمت دلار در صرافی امروز 21 خرداد 1401
دلار در 21 خرداد 1401 با قیمت بالاتری نسبت به روزهای قبل معامله شد.

به گزارش شهر بورس، قیمت دلار در صرافی ها با افزایش 350 تومنی همراه بوده است.

بر اساس گزارش اقتصاد آنلاین، نرخ دلار که طی هفته گذشته نوسانات افزایشی را تجربه می‌کرد، در ادامه این روند و در اولین روز معاملاتی هفته نیز افزایش قیمت را تجربه می‌کند. یورو نیز در صرافی‌ها و در صرافی ملی کاهش قیمت را به همراه داشته است.

کانون صرافان نیز دلار را ٢٧ هزار و ٩٩ تومان برای خرید و ۲۷ هزار و ٣٨۵ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز معاملاتی گذشته، قیمت دلار را ۲۶ هزار و ٨۵٢ تومان برای خرید و ٢٧ هزار و ١٧٠ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز افزایش قیمتی نزدیک به ٣۵٠ تومان را در قیمت خرید این اسکناس نشان می‌دهد.


بیشتر بخوانید:اولویت شرکت مبتنی بر اصل شفافیت و صیانت از حقوق سهامداران است


یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ٧٩٠ تومان برای خرید و ۲۹ هزار و ٨٣ تومان برای فروش قیمت خورده است. آخرین قیمت روز معاملاتی گذشته یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ٨۴٣ تومان برای خرید و ٢٩ هزار و ١۵۶ تومان برای فروش بود که کاهش قیمتی در حدود ۵٠ تومان را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد.

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۶ هزار و ٧۶٩ تومان برای فروش و ۲۶ هزار و ۵٠٣ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز معاملاتی گذشته، دلار در این صرافی ۲۶ هزار و ۶٣۵ تومان برای فروش و ۲۶ هزار و ٣٧٠ تومان برای خرید قیمت خورده بود که افزایش قیمتی نزدیک به ١٣٠ تومان را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد.

یورو نیز در این صرافی، ۲۸ هزار و ٣١۶ تومان برای فروش و ۲۸ هزار و ٣۴ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت آن در روز معاملاتی گذشته، معادل ۲۸ هزار و ٧١٢ برای فروش و ۲۸ هزار و ۴٢٧ برای خرید کاهش قیمتی نزدیک به ٣٩٠ تومان را تجربه می‌کند.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − 12 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان