شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۸:۴۰
کد خبر : 77112

قیمت خودرو امروز 24 اسفند 1401

قیمت خودرو امروز 24 اسفند 1401
قیمت خودرو امروز 24 اسفند 1401 اعلام شد، بر این اساس قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا نسبت به روزگذشته کاهش داشته است.

به گزارش شهر بورس، قیمت خودرو امروز چهارشنبه 24 اسفند 1401 اعلام شد.

بازار خودرو همزمان با ریزش نرخ ارز وارد کانال نزولی شد. با این حال سرعت کاهش قیمت خودروها در زمان کف‌نشینی قیمت دلار آهسته‌تر است. به‌طوری که تقریبا نیمی از خودروهای پرفروش داخلی به تازگی توانستند رکوردزنی‌های دو هفته اخیر را جبران کنند.

طبق گفته کارشناسان بازار خودرو، خرید و فروشی در بازار صورت نمی گیرد و رکود به بازار بازگشته است، چراکه زمانی که قیمت‌ها در حال افزایش است مردم تمایل بیشتری به خرید دارند و زمانی که قیمت‌ها رو به کاهش باشد سطح معاملات نیز پایین خواهد آمد.

همچنین آنها درباره پیش بینی قیمت خودرو می گویند که کاهش قیمت تنها تا پایان سال ادامه ادامه خواهد داشت و سال آینده مجدداً قیمت‌ها روند صعودی به خود می‌گیرد.

قیمت خودرو امروز 24 اسفند 1401

پژو ۲۰۶ تیپ ۲، پراید ۱۵۱ SE و کوییک دنده ای R از جمله خودروهای پرطرفدار داخلی هستند که به قیمت دو هفته گذشته بازگشته اند.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲مدل ۱۴۰۰ به ۴۷۵ میلیون رسیده است و نسبت به روز گذشته ۵میلیون ارزان شده است. این خودرو طی چهار روز گذشته ۳۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت مدل ۱۴۰۱ این خودرو ۴۹۵ میلیون است که طی چهار روز ۷۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵  به ۵۶۵میلیون رسید که طی روز گذشته بدون تغییر مانده است. البته این خودرو نسبت به سه روز گذشته ۳۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ دستی فرمان برقی۶۲۵ میلیونی شد که به معنای ثبات نسبت به روز گذشته است. البته این خودرو کاهش ۶۰میلیونی نسبت به چهار روزگذشته را ثبت کرده است. قیمت پژو ۲۰۷ دنده ای پانوراما امروز ۶۷۰ میلیون است که طی روز گذشته ثابت است با این حال نسبت به دو روز ۳۵ میلیون ارزان شده است.
قیمت تارا دنده ای  بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۷۰۰ میلیون تومان است. گفتنی است این خودرو هفته گذشته۴۰میلیون ارزان تر بود.

قیمت دنا اتوماتیک توربو پلاس به حوالی ۸۳۵ میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ثابت است با این حال طی دو روز ۲۵میلیون ارزان شده است. گفتنی است دنا نسبت به دو هفته گذشته ۱۵میلیون گران شده است.

قیمت دنا معمولی ۱۴۰۱ هم به ۶۳۰ میلیون تومان رسیده است.

قیمت رانا پانوراما پلاس به ۵۷۰ میلیون تومان رسید که به معنای کاهش ۱۵میلیونی طی یک روز و ۴۵ میلیونی طی دو روز گذشته است البته گفتنی است رانا هم طی دو هفته افزایش۳۵میلیونی را به ثبت رسانده است.

قیمت رانا پلاس ۱۴۰۱ هم به ۵۲۰ میلیون تومان رسیده است.

قیمت سمند EF۷حوالی ۵۱۵ میلیون تومان است که ۱۵میلیون ارزان شده است. با این حال سمند طی دو هفته ۲۵میلیون گران شده است.

قیمت سمند سورن پلاس بنزینی هم ۵۷۰میلیونی شده است که نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون ارزان شده است و طی دو روز هم ۲۰ میلیون ریزش داشته است.

قیمت وانت آریسان هم به ۳۸۰ میلیون تومان رسیده است  که نسبت به روز گذشته ثابت مانده است با این حال این خودرو طی دو روز گذشته ۲۰ میلیون ارزان شده است.


پذیرش خودروی جدید در بورس کالا


قیمت سایپا

قیمت پراید ۱۵۱ پلاس به ۲۹۰ میلیون تومان رسید که به معنای کاهش ۵ میلیونی طی دو روز گذشته است.  این خودرو دو هفته گذشته۱۵ میلیون ارزان تر بود.

قیمت پراید ۱۵۱ SE  با کاهش ۵میلیونی به ۲۶۵ میلیون تومان رسیده است. طبق بررسی نمودار تغییر قیمت ها این خودرو افزایش قیمت دو هفته گذشته را جبران کرد و ۵ میلیون هم ارزان تر است.

قیمت ارزان ترین مدل پراید یعنی پراید ۱۵۱ SE مدل ۹۹ هم به ۲۴۵ میلیون تومان رسیده است که طی یک روز ۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت تیبا صندوق دار SX بنزینی ۳۱۵ میلیون است که به معنای ثبات است. گفتنی است این خودرو  افزایش قیمت هفته گذشته را جبران کرد.

قیمت تیبا هاچ بک پلاس هم به ۳۲۵ میلیون رسیده است که نسبت به سه روز گذشته ۴۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت تیبا EX هاچ بک امروز ۳۲۰ میلیون تومان اعلام شده است که ۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت ساینا S دنده ای‌ حوالی ۳۴۵میلیون تومان شده است که نسبت به دو روز گذشته ۱۰ میلیون ارزان شده است. این خودرو دو هفته گذشته ۵میلیون ارزان تر بود.

قیمت ساینا پلاس دنده ای هم به ۳۴۵ میلیون تومان رسیده است  که نسبت به روز گذشته ۱۰میلیون ارزان شده است.

قیمت کوییک دنده ای R حوالی ۳۴۰میلیون رسید که نسبت دو روز گذشته ۱۰میلیون ارزان شده است. کوییک افزایش قیمت دو هفته گذشته را جبران کرد.

قیمت کوییک دنده ای Sهم ۱۰ میلیون طی دو روز گذشته ارزان شد و به ۳۵۰ میلیون رسید.

قیمت کوییک R پلاس اتوماتیک هم به ۴۵۵میلیون تومان رسید که نسبت به سه روز گذشته ۲۰ میلیون کاهش داشته اشت.

قیمت شاهین سایپا ۵۷۰ میلیون است که نسبت به روز گذشته ۱۰میلیون ارزان شده است. این خودرو طی سه روز گذشته ۶۵ میلیون ارزان شده است.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 5 =

پراپ تریدینگ

کمان