شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۸:۴۱
کد خبر : 75903

قیمت خودرو امروز 10 اسفند 1401

قیمت خودرو امروز 10 اسفند 1401
قیمت خودرو امروز 10 اسفند 1401 اعلام شد. قیمت ساینا S دنده ای‌ با افزایش ۶۰ میلیونی طی یک هفته به ۴۰۰ میلیون تومان رسید.

به گزارش شهر بورس، قیمت خودرو داخلی امروز چهارشنبه 10 اسفند 1401 اعلام شد.

روند صعودی قیمت خودروهای پرفروش داخلی همچنان ادامه دارد. بررسی نمودار تغییر قیمت‌ها نشان می‌دهد محصولات ایران خودرو افزایش ۱۳۰ میلیونی طی ۷ روز هم به ثبت رساندند.

در این میان دنا اتوماتیک به ۹۳۰ میلیون تومان رسیده است و درصورت تداوم روند رشد قیمت این خودرو تا پایان اسفندماه یک میلیارد را هم رد خواهد کرد. پژو ۲۰۶ تیپ ۲ که اواسط آذرماه امسال حوالی ۴۵۰ میلیون قیمت داشت امروز به ۶۰۰ میلیون رسیده است.

همچنین ساینا S دنده ای‌ که از پرفروش ترین محصولات سایپا است امروز ۴۰۰ میلیونی شده است.

روز گذشته استیضاح وزیر صمت مجدداً در مجلس مطرح شد. یکی از اصلی‌ترین دلایلی که بار دیگر رضا فاطمی‌امین را به استیضاح نزدیک کرده به شرایط بازار خودرو بازمی‌گردد.

با توجه به اینکه از اوایل امسال خودرو چندباری پای وزیر صمت را به مجلس بازکرده است به نظر نمی رسد، استیضاح هم دردی از بازار خودرو دوا کند. همچنین فردا قرار است طرح عرضه خودروهای وارداتی به اجرا درآید، شاید افزایش عرضه خودروها بتواند مقداری از التهاب بازار بکاهد که البته پیش شرط آن آرامش بازار ارز است.

قیمت خودرو امروز 10 اسفند 1401

در ادامه قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا و تغییرات آنها نسبت به روز و سه شنبه هفته گذشته (۳ الی ۱۰ اسفندماه ۱۴۰۱) را می‌خوانید؛

قیمت ایران خودرو

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ به ۶۰۰میلیون رسیده است و نسبت به روز گذشته ۲۵ میلیون گران شده است. این خودرو نسبت به چهارشنبه هفته گذشته ۸۰ میلیون گران شده است.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵  به ۶۳۵ میلیون رسید که طی روز گذشته ۲۰ میلیون گران شده است و نسبت به هفته  گذشته ۴۵میلیون گران است.
قیمت پژو ۲۰۷ دستی پانوراما ۸۴۰ میلیونی شد که به معنای افزایش ۲۰ میلیونی طی یک روز است. این خودرو چهارشنبه هفته گذشته ۱۰۰میلیون ارزان تر بود.

قیمت سمند EF۷ حوالی ۵۶۰ میلیون تومان است که  ۵میلیون گران شده است و طی یک هفته ۶۵ میلیون گران شده است.

قیمت تارا دنده ای حوالی ۷۸۰ میلیون تومان شده است که به ۴۰میلیونی طی یک روز گران شده است. این خودرو هفته گذشته ۱۲۰میلیون ارزان تر بود.

قیمت دنا اتوماتیک توربو پلاس با افزایش ۲۰ میلیونی به حوالی ۹۳۰ میلیون تومان رسیده است و نسبت به هفته گذشته ۱۳۰میلیون گران شده است.

قیمت رانا پانوراما پلاس به ۶۵۰ میلیون تومان رسید که به معنای افزایش ۳۰ میلیونی است است با این حال رانا هم طی یک هفته افزایش ۱۲۰میلیونی را به ثبت رسانده است.

قیمت سمند سورن پلاس بنزینی هم ۶۳۰ میلیونی شده است.

قیمت وانت آریسان هم به ۴۳۰ میلیون تومان رسیده است.


بیشتربخوانید: جزئیات فروش محصولات مدیران خودرو در سامانه یکپارچه


قیمت سایپا

قیمت پراید ۱۵۱ پلاس به ۳۱۵ میلیون تومان رسید که به معنای افزایش ۱۰ میلیونی طی روز گذشته است.  این خودرو چهارشنبه هفته گذشته ۴۵ میلیون ارزان تر بود.

قیمت پراید ۱۵۱ SE هم با افزایش ۱۰ میلیونی طی یک روز ۳۱۰ میلیون تومانی شد. طبق بررسی نمودار تغییر قیمت ها این خودرو چهارشنبه هفته گذشته ۴۵ میلیون ارزان تر بود.

قیمت تیبا صندوق دار SX بنزینی ۳۸۰ میلیون است که به معنای  افزاشی۱۵ میلیونی است. گفتنی است این خودرو  طی یک هفته گذشته ۶۵میلیون گران شده است.

قیمت تیبا هاچ بک پلاس هم به ۳۸۵ میلیون رسیده است که نسبت به هفته گذشته گران شده است.

قیمت ساینا S دنده ای‌ حوالی ۴۰۰میلیون تومان شده است که نسبت به روز گذشته  ۵ میلیون گران شده است. این خودرو دوشنبه هفته گذشته  ۶۰میلیون ارزان تر بود.

قیمت کوییک دنده ای R حوالی ۴۰۰میلیون رسید که نسبت روز گذشته ۱۰ میلیون گران شده است. با این حال کوییک طی یک هفته ۶۰میلیون افزایش را به ثبت رسانده است.

قیمت کوییک دنده ای Sهم ۴۱۰ میلیونی شده است.

قیمت کوییک R پلاس اتوماتیک هم به ۵۰۰ میلیون تومان رسید.

قیمت شاهین سایپا ۶۷۰ میلیون است که نسبت به روز گذشته ۲۰ میلیون و هفته گذشته ۸۰ میلیون افزایش را به ثبت رسانده است.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده + 13 =

پراپ تریدینگ

کمان