فارابی
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴
کد خبر : 83097

در بازار آزاد تهران؛

قیمت خودرو امروز ۱۴ خرداد ۱۴۰۲

قیمت خودرو امروز ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
امروز (یکشنبه 14 خرداد) قیمت خودرو در بازار آزاد تهران، مشخص شد که بر این اساس، قیمت خودروهای تولید داخلی، کاهش یافت.

به گزارش شهر بورس، قیمت خودرو تولید داخل، امروز (یکشنبه) با ریزش اندک یا ثبات نسبت به روز گذشته به روزرسانی شد. با این حال قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ که از زمستان سال گذشته وارد کانال ۵۰۰ میلیون تومانی شده بود با ریزش ۵ میلیونی دوباره به کانال ۴۰۰ میلیون تومانی بازگشت.

خبر آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران و رایزنی‌های جدید برای توافق ایران و آمریکا دلیل اصلی کاهش قیمت دلار طی روزهای گذشته است. در صورت تحقق دو خبر فوق باید منتظر کاهش قیمت ارز بود که یکی از عوامل اصلی تعیین قیمت خودرو است. با این حال، بسیاری از کارشناسان با توجه به تورم امسال روند قیمت خودرو را تا پایان سال صعودی می‌دانند.

بانک آینده

در ادامه آخرین قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا و تغییر آن نسبت به روز گذشته (سیزدهم خردادماه ۱۴۰۲) را می‌خوانید:

قیمت محصولات ایران خودرو

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ به ۴۹۵ میلیون رسیده است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون و سه روز گذشته ۲۵ میلیون تومان ارزان شد است. این خودرو طی ۴۵ روز گذشته ۱۲۰ میلیون ارزان شده است. مدل ۱۴۰۱ این خودرو ۵۲۰ میلیون تومان است که نسبت به سه روز گذشته ۲۰ میلیون ارزان شده است. قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۱ نیز به ۵۵۰ میلیون تومان رسیده است.

قیمت پژو ۲۰۷ دستی فرمان برقی مدل ۱۴۰۲ هم ۶۶۰ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون ارزان شده است و طی ۴۰ روز گذشته ۱۳۵ میلیون ارزان شده است.
قیمت پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما مدل ۱۴۰۲ امروز ۷۰۵ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۱ امروز ۸۶۰میلیون تومان است که ۵ میلیون تومان ارزان شده است. این خودرو تقریبا ۴۳ روز گذشته ۱۳۰ میلیون ارزان شده است. مدل ۱۴۰۲ این خودرو ۹۱۰ میلیون تومان است که ۵ میلیون ارزان شده است. این دو مدل طی سه روز گذشته ۳۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت تارا اتوماتیک ۱۴۰۱، ۸۴۰ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون ارزان است. تارا اتوماتیک صفر ۱۴۰۲ هم ۸۷۵ تومان قیمت خورده است که ۵ میلیون ارزان شده است. این خودروها طی ۴۳ روز گذشته ۲۰۰ میلیون ارزان شدند.

قیمت تارا دنده‌ای ۱۴۰۲ هم به ۶۹۵ میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون ارزان شده است و طی ۲۷ روز گذشته ۱۳۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت دنا اتوماتیک توربو پلاس مدل ۱۴۰۲ به حوالی ۸۷۵میلیون تومان رسیده است که به معنای کاهش ۲۰ میلیونی طی سه روز گذشته و کاهش ۱۵۰ میلیونی طی ماه گذشته است. قیمت دنا معمولی ۱۴۰۱ هم به ۶۳۰ میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ثابت مانده است اما طی یک ماه گذشته ۱۶۰میلیون ارزان شده است.

قیمت رانا پانوراما پلاس مدل ۱۴۰۱ به ۵۵۵ میلیون تومان رسیده است که ۵ میلیون ارزان شده است. رانا پلاس پانوراما ۱۴۰۲ نیز ۵۶۵ میلیون تومان که ۵ میلیون طی روز گذشته ارزان شده است. قیمت رانا پلاس ۱۴۰۱ هم نسبت به روز گذشته ۵ میلیون ارزان شده است و ۴۹۵ میلیون تومان است. این خودرو طی ۶ روز ۳۵ میلیون ریزش داشته است.

قیمت سمند EF۷ مدل ۱۴۰۱ حوالی ۵۶۵ میلیون تومان است که طی روز گذشته ۵ میلیون ارزان شده است. قیمت سمند سورن پلاس بنزینی مالتی مدیا مدل ۱۴۰۱ هم ۵۷۵ میلیونی شده است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو پارس LX مدل ۱۴۰۲ نیز ۶۴۰ میلیون اعلام شده است که ۲۵ میلیون طی سه روز کاهش داشته است. قیمت پژو پارس XU۷P مدل ۱۴۰۲ نیز ۵۲۵ میلیون تومان شده است که نسبت به سه روز گذشته ۲۵ میلیون ریزش را ثبت کرده است. قیمت پژو ۴۰۵ SLX مدل ۱۴۰۰ نیز بدون تغییر ۵۳۰ میلیون تومان است.

قیمت محصولات سایپا

قیمت پراید ۱۵۱ پلاس مدل ۱۴۰۰ به ۲۹۵ میلیون تومان رسیده است و نسبت به روز گذشته ثابت ماند. قیمت پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۱ هم بدون تغییر حوالی ۲۸۰ میلیون تومان است.

قیمت تیبا صندوق دار SX بنزینی مدل ۱۴۰۱ نسبت به سه گذشته ۵ میلیون ارزان شد و ۳۴۵ میلیون تومان است. قیمت تیبا EX هاچ بک مدل ۱۴۰۰ بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۳۴۰ میلیون تومان اعلام شده است.

قیمت ساینا S دنده‌ای‌ مدل ۱۴۰۲ حوالی ۳۶۰ میلیون تومان خریدوفروش می‌شود که به معنای ثبات طی روز گذشته است. قیمت ساینا EX دنده‌ای مدل ۱۴۰۱ نیز ۳۴۵ میلیون تومان است که بدون تغییر باقی مانده است.

قیمت کوییک دنده‌ای R مدل ۱۴۰۲ حوالی ۳۵۵ میلیون رسیده است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون ارزان شده است. قیمت کوییک دنده‌ای S مدل ۱۴۰۱ هم ۳۶۰ میلیون تومان شده است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون کاهشی شده است و مدل ۱۴۰۲ این خودرو هم ۳۷۰ میلیون است که به معنای ریزش ۵ میلیون تومانی است. قیمت کوییک R پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ نیز ۴۳۵ میلیون تومان اعلام شده است که تغییر نکرده است.

قیمت شاهین سایپا مدل ۱۴۰۲ امروز به ۵۹۰ میلیون تومان رسیده است و نسبت به روز گذشته ۵ میلیون تومان ارزان شده است و طی یک ماه گذشته ۱۲۵میلیون ارزان شده است. شاهین G مدل ۱۴۰۰ هم ۵۵۰ میلیون تومان فروخته می‌شود که به معنای کاهش ۱۵ میلیونی طی ۸ روز است.

منبع: اقتصاد آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 3 =

پراپ تریدینگ

کمان