شهربورس
تاریخ انتشار : جمعه ۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
کد خبر : 7751

قیمت اونس طلا افزایش یافت

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در حالی که تداوم نگرانی‌ها در مورد تبعات اقتصادی ناشی از بحران کرونا موجب افزایش جذابیت سرمایه گذاری در بازار طلا شده است، قیمت فلز زرد امروز شاهد افزایش بود. بر اساس گزارش رویترز، قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۷۵ درصد افزایش به ۱۹۴۴ دلار و ۷ سنت رسید. قیمت فلز زرد در

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در حالی که تداوم نگرانی‌ها در مورد تبعات اقتصادی ناشی از بحران کرونا موجب افزایش جذابیت سرمایه گذاری در بازار طلا شده است، قیمت فلز زرد امروز شاهد افزایش بود.

بر اساس گزارش رویترز، قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۷۵ درصد افزایش به ۱۹۴۴ دلار و ۷ سنت رسید. قیمت فلز زرد در معاملات آتی امروز و برای تحویل در ماه دسامبر با ۰.۸۷ درصد رشد به ۱۹۴۹ دلار و ۵۰ سنت رسید.

افزایش موارد ابتلا به کرونا تردید‌هایی را در مورد امیدواری نسبت به ترمیم سریع اقتصادی ایجاد کرده و موجب شده تا بانک‌های مرکزی جهان ضمن کاهش نرخ بهره، سیاست‌های پولی انبساطی‌ را در پیش بگیرند. چنین اقداماتی به رشد ۲۸ درصدی قیمت طلا منجر شده است.

نرخ پایین بهره موجب پایین آمدن هزینه فرصت سرمایه گذاری در بازار‌های امنی، چون بازار طلا می‌شود. بازار اونس طلا در عین حال یک محل امن برای در امان ماندن سرمایه‌ها از رشد تورم و بی ثباتی نرخ ارز به شمار می‌رود.

آمار‌ها در روز پنجشنبه نشان داد که تعداد شهروندان آمریکایی متقاضی دریافت مقرری بیکاری طی هفته گذشته حدود یک میلیون نفر بوده و این نشان دهنده متوقف شدن روند ترمیم بازار کار آمریکا همزمان با تداوم بحران کروناست.

بیشتر بخوانید؛
هشدار درباره صورت‌های مالی خودروسازان/ نگاهی به آینده خودرو در بورس
پیگیری مجلس قیمت سیمان و فولاد را متعادل‌تر کرد
۲ راهکار برای برچیدن «صف‌های خرید و فروش» در بورس

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 1 =

پراپ تریدینگ

کمان