شهربورس
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰:۳۰
کد خبر : 45804
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای قیمت‌گذاری دستوری به تولیدکننده آسیب می‌زند بسته هستند

مدیر معاملات کارگزاری بورس بیمه ایران:

قیمت‌گذاری دستوری به تولیدکننده آسیب می‌زند

قیمت‌گذاری دستوری به تولیدکننده آسیب می‌زند

مدیر معاملات کارگزاری بورس بیمه ایران با بیان اینکه قیمت‌گذاری دستوری به تولیدکننده آسیب می‌زند، گفت: امیدوارم یک سری از مسائل مشخص شود تا مردم بتوانند نسبت به سرمایه گذاری اقدام کنند.

به گزارش شهر بورس، سجاد دولت دوست در نشست خبری بررسی وضعیت شاخص کل و صنایع برتر بازار سرمایه، اظهار داشت: امروز هشتگی میان فعالان بازار سرمایه با عنوان «امنیت سرمایه گذاری» راه افتاد. فعالان بازار معتقدند که حس امنیت و قدرت تصمیم گیری در بازار وجود ندارد. قیمت گذاری دستوری و تغییرات ناگهانی تصمیمات دولت از جمله این بحث‌ها هستند. امیدوارم یک سری از مسائل مشخص شود تا مردم بتوانند نسبت به سرمایه گذاری اقدام کنند.

بیشتر بخوانید:صنایع خودرویی، دارویی و غذایی؛ پیش‌روی بازار در ماه‌های آینده

وی افزود: بحث رمز ارزها هم این روزها داغ است که هنگام رکود بورس، نقدینگی به سمت این بازار سوق پیدا کرد. فاکتورهای کلان اقتصادی از جمله نرخ بهره باید مشخص باشد. در بحث قیمت گذاری دستوری، تولیدکننده آسیب می‌بیند. اگر تصمیمات دولت ثبات داشته باشد، سرمایه گذاران هم به بازار اعتماد می‌کنند.

مدیر معاملات کارگزاری بورس بیمه ایران در پاسخ به سوال خبرنگار شهر بورس مبنی بر روند بازار سرمایه و صنایع پیش‌رو، بیان کرد: شاخص در شرایطی قرار داریم که حد ضرر سهامداران نسبت به سود آنها خیلی کمتر شده و به اصلاح، ریسک به ریوارد بازار کاهش یافته است. سرمایه‌گذاری با دید میان مدت و بلند مدت می‌تواند بازدهی بیشتر از سود ثابت به آنها بدهد. صنایع خودرویی، دارویی و غذایی می‌توانند رشد خوبی را به ثبت برسانند.

آخرین اخبار اقتصادی را در اینستاگرام شهر بورس بخوانید

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان