شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱:۵۴
کد خبر : 59096

قطعی اینترنت فقط به کسب و کارهای کوچک ضربه نمی‌زند، اقتصاد کشور را کوچک می‌کند

قطعی اینترنت فقط به کسب و کارهای کوچک ضربه نمی‌زند، اقتصاد کشور را کوچک می‌کند
حسین سلاح ورزی نایب رئیس اتاق ایران به تشریح آسیب‌های قطعی اینترنت بر کسب و کارها پرداخت و گفت: قطعی اینترنت فقط به کسب و کارهای کوچک ضربه نمی‌زند، اقتصاد کشور را کوچک می‌کند.

به گزارش شهر بورس، حسین سلاح ورزی در مراسم افتتاحیه کیش اینوکس 2022، اظهار داشت: کیش اینوکس هر سال با نوآوری و کیفیت بهتر کار را ادامه داده و اسیر روزمرگی نشده است. تا زمانی که حقوق مالکیت بخش خصوصی محترم شمرده نشده و قراردادها اهمیت نداشته باشند، صحبت درباره سرمایه گذاری سخت است.

وی با اشاره به مشکلات ایجاد شده با قطعی اینترنت، خاطرنشان کرد: در بحث محدودیت اینترنت و فیلترینگ، خیلی‌ها سعی کردند اختلال در اینترنت را به تاثیر بر روی کسب‌وکارهای کوچک معطوف کنند، اما موضوع قدری عمیق‌تر و قابل توجه تر است.


بیشتر بخوانید: کیش اینوکس ۲۰۲۲ نمادی از رویداد اقتصادی موفق در سطح کشور است


نایب رئیس اتاق ایران ادامه داد: ۵۰ درصد تولید ناخالص داخلی از بخش خدمات است و بسیاری از فعالیت‌ها از جمله خرده فروشی و عمده فروشی و انبارداری ۴۰ درصد از آن را تشکیل می‌دهند. اگر قطعی اینترنت فقط یک درصد از تولید آنها را کاهش بدهد چهار دهم درصد اقتصاد ما کوچک تر خواهد شد.

سلاح ورزی یادآور شد: در یک ماه گذشته محدودیت‌ها باعث شده که نه تنها فرایند تولید دچار اختلال شود، بلکه از نظر اعتباری هم بسیاری از فعالان اقتصادی امکان تماس تجاری را هم از دست بدهند. این اتفاقات روی بازار سرمایه هم تاثیر مستقیم خواهد گذاشت.

جهت مشاهده آخرین اخبار اقتصادی اینستاگرام شهر بورس را دنبال کنید.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده − 9 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان