شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
کد خبر : 8024

قرمزپوشی یک‌دست بازار سهام/ کاهش 60 درصدی ارزش معاملات

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در پایان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل با وجود حمایت‌های دو روز اخیر حقوقی‌ها حدود 2.5 درصد ریزش کرد و به یک میلیون و 607 هزار واحد رسید. همچنین شاخص هم‌وزن بیش از 1 درصد ریزش داشت. در پایان معاملات امروز ارزش معاملات بازار سهام حدود 60 درصد

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در پایان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل با وجود حمایت‌های دو روز اخیر حقوقی‌ها حدود 2.5 درصد ریزش کرد و به یک میلیون و 607 هزار واحد رسید. همچنین شاخص هم‌وزن بیش از 1 درصد ریزش داشت.

در پایان معاملات امروز ارزش معاملات بازار سهام حدود 60 درصد نسبت به روز قبل کاهش داشت و تعداد معاملات بازار نیز بیش از 50 درصد افت کرده است.

نمادهای خودرویی همچنان با فشار شدید عرضه بیشترین عرضه در بازار را به خود اختصاص دادند و همچنین ارزش معاملات خرد امروز بازار 4320 میلیارد تومان بود که کمترین مبلغ در ماههای اخیر بوده است.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، امروز نمادهای شستا و خودرو به عات افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف متوقف شدند، همچینن نمادهای فولاد، فملی و فارس به ترتیب با 5003، 4099 و 3358 بیشترین تاثیر منفی در شاخص کل را داشتند. همچنین نماد پالایشی برترین تقاضا را در بازار داشت.

شرکت توسعه و عمران امید با نماد ثامید با حداکثر 1200 سهم برای هر نفر و دامنه قیمت 1660 تا 1750 هزار ریال روز چهارشنبه 99/6/19 در بازار سهام عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید؛
تغییر کارگزار ناظر سهام عدالت امکان‌پذیر شد
قیمت دلار و یورو امروز ۹۹/۶/۱۷
۳ عرضه اولیه احتمالی در آینده نزدیک

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک + 15 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان