صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۵
کد خبر : 124485

قدرت‌نمایی سلستیا در بازار خونین رمزارزها!

قدرت‌نمایی سلستیا در بازار خونین رمزارزها!
قیمت توکن بومی پلتفرم سلستیا (TIA) طی ۲۴ ساعت گذشته با رشدی حدودا ۲۲ درصدی به ۱۱.۴ دلار و ارزش بازار آن به ۲ میلیارد دلار رسیده است.

به گزارش شهر بورس،  حجم معاملات این ارز دیجیتال طی این مدت با رشدی بیش از ۱۰۵ درصدی به ۶۱۰ میلیون دلار افزایش یافته است.

گفتنی است، این عملکرد چشمگیر سلستیا همزمان با شرایط نزولی حاکم بر بازار و کاهش ۸ درصدی ارزش کلی بازار کریپتو به ثبت رسیده است.ciescelestia

در تاریخ ۲ آوریل ۲۰۲۴، سلستیا اعلام کرد که بلاب‌استریم (Blobstream) را در بستر شبکه آربیتروم اوربیت (Arbitrum Orbit) راه‌اندازی کرده است. بلاب‌استریم یک راه‌حل جهت بهبود دسترسی به داده‌ها است که شبکه‌های لایه ۲ و لایه ۳ در پلتفرم آربیتروم را مقیاس‌پذیر‌تر می‌کند و هزینه عملیاتی آن‌ها را کاهش می‌دهد.

علاوه بر این، بلاب‌استریم از اثبات دانش صفر برای اعتبارسنجی کارآمد اطلاعات بلاکچینی استفاده می‌کند. لذا، توسعه‌دهندگان نیازی به استفاده از یک سرور متمرکز برای دسترسی به داده‌های بلاکچین نخواهند داشت.

با این حال و علی‌رغم این به‌روز‌رسانی‌ها، قیمت توکن TIA از زمان راه‌اندازی راه‌حل بلاب‌استریم حدود ۱۵ درصد کاهش یافته است.

علی‌رغم کاهش قیمت، حجم معاملات سلستیا در محدوده مناسبی حفظ شده که نشان می‌دهد معامله‌گران همچنان به این توکن علاقه‌مند‌ هستند.

همچنین، رشد اخیر قیمت TIA، احساسات معامله‌گران را بیش از پیش مثبت کرده است. این موضوع می‌تواند به افزایش بیشتر قیمت این توکن در روزهای آتی منجر شود.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − یازده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان