صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴
کد خبر : 106928

قثابت مجمع دارد

قثابت مجمع دارد

کارخانه های تولیدی و صنعتی ثابت خراسان (قثابت) مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت  را برای نوبت دوم در روز چهارشنبه 27 دی ماه برگزار می کند.

به گزارش شهر بورس، کارخانه های تولیدی و صنعتی ثابت خراسان (قثابت) با در ج اطلاعیه ای در کدال از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت کرد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت 10:00 روز چهار شنبه مورخ 1402/10/27 در استان تهران ،شهر تهران به آدرس تهران-ميدان فاطمر-خيابان شهيد گمنام پلاک 14 طبقه 4 انجمن صنفي کارخانه های قند و شکر ايران برگزار می گردد حضور به هم رسانند.

دستورات این جلسه عبارتند از :

استماع گزارش هیئت‌ مدیره و بازرس قانونی.

تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به 1402/04/31

انتخاب حسابرس و بازرس قانونی

انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار

تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره

همچنین از سهامداران دعوت می گردد وفق ماده 99 قانون تجارت در تاريخ 1402/10/26در ساعات اداری با ارائه کارت ملی به آدرس تهران-خيابان دکتر شریعتی نبش شمالی خيابان کلاهدوز-برج تجاری نگين قلهک-طبقه پنجم-واحد 51 مراجعه و کارت ورود به جلسه را دريافت نمايند. ضمناً به جهت جلوگيری از شيوع ويروس کرونا و رعايت پروتکل های بهداشتی اعلام شده مشاهده همزمان جلسه مجمع از طريق لينک آپارات به آدرس (https://www.aparat.com/sabet_fariman/live) به صورت غير حضوری امکان پذير می باشد. همچنين سهامداران محترم می توانند سوالات و نظرات خود را نيز از طريق لينک آپارات به آدرس (https://www.aparat.com/sabet_fariman/live) مطرح تا نسبت به پاسخگويی آن مطابق ضوابط مجمع اقدام گردد.


بیشتر بخوانید:عرضه های بورس کالا امروز 17 دی 1402


قثابت مجمع دارد

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده + 18 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان