صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۶
کد خبر : 125080

عملکر‌د خوب از فخاس/ فولاد خراسان رکورددار فروش میلگرد در بورس کالا

عملکر‌د خوب از فخاس/ فولاد خراسان رکورددار فروش میلگرد در بورس کالا
در معاملات روز گذشته بورس کالا 40 هزار تن میلگرد عرضه شد که 20 هزار تن از این عرضه متعلق به مجتمع فولاد خراسان بود.

به گزارش شهر بورس، در آخرین روز معاملات بورس کالا در هفته جاری 142 هزار تن میلگرد پرمصرف ساختمانی عرضه شد که چهل هزار تن از آن معادل 28 درصد با احتساب معاملات مچینگ مورد معامله قرار گرفت.

میزان تقاضای میلگرد در روز گذشته معادل 63 تن بود که نسبت تقاضا به عرضه 0.45 بوده است. همچنین میانگین قیمت پایه میلگرد 248166 تومان و قیمت میانگین موزون معاملات 252878 تومان در هر کیلو به ثبت رسید که به معنای افزایش 0.6 درصد نسبت به قیمت معاملاتی هفته پیش است.

همچنین در معاملات روز چهارشنبه 29 فروردین بیشترین حجم میلگرد عرضه شده با ۲۰ هزار تن و بیشترین قیمت معاملاتی با قیمت 25823 تومان مربوط به فولاد خراسان بوده است.

شرکت مجتمع فولاد خراسان، در غرب نیشابور که روز گذشته بیشترین حجم عرضه را داشت به‌عنوان قطب سوم صنعت فولاد ایران در استان خراسان رضوی محسوب می‌شود. این شرکت تولیدکننده فولادی، میلگردهای خود را در 3 گروه ساده، آجدار مارپیچ و آجدار جناغی و با قیمت‌های مختلف وارد بازار می‌کند.

این شرکت روز گذشته توانست عرضه نیمی از میلگرد بورس کالا را به خود اختصاص دهد و رکورددار فروش میلگرد در روز چهارشنبه باشد. البته نکته جالب هم این است که بیشترین قیمت معاملاتی میلگرد هم مربوط به مجتمع فولاد خراسان بوده است.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − پنج =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان