صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۷
کد خبر : 125570

فن افزار به دنبال اخذ پروانه بهره برداری

فن افزار به دنبال اخذ پروانه بهره برداری
شرکت توسعه فن افزار توسن (فن افزار) به دلیل نیاز و تقاضای بازار برای پایانه های پرداخت به دنبال اخذ پروانه بهره برداری جدید است.

به گزارش شهر بورس، شرکت توسعه فن افزار توسن (فن افزار) با افشای اطلاعات گروه ب در کدال در خصوص تقاضای بازار برای پایانه های پرداخت اعلام کرد:

بدینوسیله با توجه به نیاز سنجی و پتانسیل بازار، همچنین افزایش تقاضا برای پایانه های پرداخت بی سیم و …، در راستای حفظ منافع شرکت و سهامداران محترم فن افزار، اخذ پروانه بهره برداری جدید با تغییرات مورد نظر به شرح پیوست اطلاعیه در دستور کار قرار گرفت که با توجه به اخذ پروانه بهره برداری جدید مراتب را به استحضار صاحبان سهام می رساند. لازم به ذکراست با توجه به شرایط بوجود آمده ناشی از توسعه خط تولید، در پایان سال مالی منتهی به 30 آذرماه 1402 نیز تولید پایانه های پرداخت بی سیم بیش از ظرفیت اسمی پروانه بهره برداری بوده است. بدین جهت اخذ پروانه بهره برداری مطابق با تولیدات شرکت مورد تاکید حسابرس و بازرس قانونی هم قرار گرفت.همچنین به استحضار می رساند این افزایش به منظور ایجاد ظرفیت تولیدات همسو با تکنولوژی جدید بازار انجام گرفته و در کوتاه مدت تاثیر با اهمیتی بر عملیات شرکت نگذاشته و انتظار می رود در بلند مدت بر درآمد عملیاتی موثر واقع گردد.


بیشتر بخوانید:فنوال از عملکرد خود در فروردین گزارش داد


فن افزار به دنبال اخذ پروانه بهره برداری

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت + سه =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان