تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
کد خبر : 102480

فنوال به مجمع می رود

فنوال به مجمع می رود
شرکت گروه کارخانه های توليدی نورد الومينيوم (فنوال) در نظر دارد مجمع عمومی فوق العاده شرکت را در روز چهارشنبه 29 آذر ماه برگزار کند.

به گزارش شهر بورس، شرکت گروه کارخانه های توليدی نورد الومينيوم (فنوال) با درج اطلاعیه ای در کدال از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت کرد تا مجمع عمومی این شرکت که در ساعت 14:00 روز چهار شنبه مورخ 1402/09/29 در استان مرکزی ،شهر اراک به آدرس اراک-ميدان آزادگان-شرکت نورد آلومينيوم برگزار می گردد حضور به هم رسانند.

دستور جلسه عبارت است از تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه شرکت.

به منظور رعايت ماده 99 قانون تجارت هر صاحب سهم که مايل به حضور در مجمع عمومی مذکور می باشد ، می تواند در روز سه شنبه مورخ1402/09/28از طريق ورود به سامانه اينترنتی شرکت به نشانی www.navardaluminum.com ثبت نام نموده و برگ ورود به جلسه را دريافت نمايد.

ضمنا سهامدارانی که دسترسی به سامانه اينترنتی برايشان مقدور نيست می توانند روزسه شنبه مورخ1402/09/28از ساعت 10:00 لغايت 13:00 با در دست داشتن کارت شناسايی (کارت ملی) و وکالت نامه رسمی (برای نمايندگان سهامداران حقيقی) و معرفی نامه رسمی با امضاء مجاز و روزنامه رسمی آخرين دارندگان مجاز (برچای نمايندگان سهامداران حقوقی) به دفتر مرکزی اين شرکت واقع در تهران -خيابان فاطمی غربی- خيابان سيندخت جنوبی- کوچه هما پلاک 28 مراجعه و برگ ورود به جلسه دريافت نمايند. همچنين امکان مشاهده هم زمان مجمع با مراجعه به وبگاه شرکت به نشانی www.navardaluminum.com به صورت برخط برای سهامداران فراهم شده است.


بیشتر بخوانید:افت یک درصدی محصولات نوری در شهریور ماه


فنوال به مجمع می رود

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − 6 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان