تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
کد خبر : 51230

فغدیر در یک قدمی عرضه اولیه

فغدیر در یک قدمی عرضه اولیه
شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان با نماد “فغدیر از زیرمجموعه های هلدینگ صنایع و معادن غدیر به زودی وارد بازار سرمایه خواهد شد.

به گزارش شهر بورس، جلسه معارفه شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان با نماد “فغدیر” ساعت ۱۳:۳۰ و ۱۰ روزهای یکشنبه و دوشنبه ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت از طریق www.wachartv.com بصورت زنده پخش خواهد شد.

براساس این گزارش، سرمایه گذاران و اشخاص دارای مجوز مشاور سرمایه گذاری می توانند سوالات را تا ساعت ۱۳ شنبه ۱۰ اردیبهشت از طریق سامانه مختص عرضه های اولیه در تارنمای رسمی شرکت فرابورس به نشانی www.ifb.ir ارسال کنند.


بیشتر بخوانید:تحلیل تکنیکال سشمال و سصوفی | سیمانی ها در مسیر صعودی


شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان با همکاری ایمیدرو و با مشارکت شرکت های سرمایه گذاری غدیر، چادرملو و فولاد آلیاژی ایران در سال ۸۵ تاسیس شد. کارخانه احیای مستقیم تولید آهن اسفنجی با ظرفیت تولید سالانه بالغ بر ۸۰۰ هزار تن که برای افزایش ظرفیت تا ۱.۲ میلیون تن در سال نیز اقدام شده با هدف تامین بخشی از مواد اولیه مورد نیاز کارخانه های فولادسازی استان یزد و سایر فولادسازی ها در ۲۵ کیلومتری اردکان در استان یزد و همجوار گندله سازی چادرملو احداث شد.

سرمایه «فغدیر» با ۲۸۱ نیروی انسانی در بدو تاسیس ۱۰۰ میلیون تومان بوده طی ۱۵ مرحله افزایش سرمایه به ۱.۲ هزار میلیارد تومان رسیده است. در ترکیب سهامداری شرکت چادرملو با ۲۹.۸ درصد، فولاد آلیاژی ایران با ۲۵ درصد شرکت بین المللی توسعه صنایع و معادن غدیر با ۴۴.۸ درصد حضور دارند. شرکت در حال حاضر برنامه‌ای برای افزایش سرمایه ندارد.

جهت مشاهده آخرین اخبار اقتصادی اینستاگرام شهر بورس را دنبال کنید.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده − نه =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان