شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۲
کد خبر : 7111

فروش ۵۰۰ هزار بشکه نفت از سوی دولت غیرقانونی است

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، حمیدرضا حاجی‌بابایی در گفت‌وگویی با اشاره به تشکیل جلسه این کمیسیون با حضور وزیر نفت گفت: دستور اصلی این جلسه بررسی فروش نفت سلف از امروز یکشنبه ۲۶ مردادماه بود. کمیسیون برنامه و بودجه از ابتدا با این موضوع بشدت مخالف بود، و روز گذشته به وزیران محترم نفت

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، حمیدرضا حاجی‌بابایی در گفت‌وگویی با اشاره به تشکیل جلسه این کمیسیون با حضور وزیر نفت گفت: دستور اصلی این جلسه بررسی فروش نفت سلف از امروز یکشنبه ۲۶ مردادماه بود. کمیسیون برنامه و بودجه از ابتدا با این موضوع بشدت مخالف بود، و روز گذشته به وزیران محترم نفت و اقتصاد و دارایی اعلام شد که باید متوقف شود و در جلسه غیر علنی هم دلائل غیر قانونی بودن آن بیان شد و  در این جلسه نیز نمایندگان مخالفت شدید خود را اعلام کردند.

وی افزود: با این رویکرد فروش این سلف تا بررسی و ارائه اسناد و مبانی قانونی آن متوقف شد و کمیسیون روز سه شنبه ساعت ۸ صبح با حضور مسئولین دولتی و نظارتی برای مسائل بشکه نفت تشکیل جلسه خواهد داد.

نماینده مردم همدان در مجلس که با ایسنا مصاحبه کرده است، با بیان اینکه براساس قانون بودجه ۱۳۹۹ دولت نمی‌تواند، نفت را به صورت سلف به فروش برساند، گفت: اعلام فروش ۵۰۰ هزار بشکه نفت از سوی دولت مغایر با قوانین است.

بیشتر بخوانید؛
راهکار نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس برای ساماندهی بورس
موافقت مجلس با لایحه افزایش سرمایه شرکت‌های بورسی
یک عرضه اولیه جدید در راه است
دلیل افت فعلی بازار، فروش سهام عدالت نیست

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 − 4 =

پراپ تریدینگ

کمان