تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷
کد خبر : 109244

فروش فوق العاده ایران خودرو با تحویل 90 روزه آغاز شد + جزئیات

فروش فوق العاده ایران خودرو با تحویل 90 روزه آغاز شد + جزئیات
فروش فوق العاده ایران خودرو با عرضه دو محصول پرفروش با تحویل 90 روزه آغاز شد. در ادامه به شرایط و جزئیات این طرح فروش می پردازیم.

به گزارش شهر بورس به نقل از اقتصاد آنلاین، ایران خودرو طی اطلاعیه ای از آغاز ثبت نام خودرو با قیمت کارخانه خبر داد. در ادامه جزییات فروش فوق العاده ایران خودرو را بخوانید.

شرایط ثبت نام پژو ۲۰۷ اتوماتیک ایران خودرو

بر اساس جدیدترین ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو ، متقاضیان ثبت نام پیش فروش پژو ۲۰۷ اتومات و دستی باید کل قیمت کارخانه ایران خودرو را برای این محصول بپردازند و خودرو خود را ۹۰ روزه تحویل بگیرند. همچنین بر اساس طرح پیش فروش ایران خودرو  متقاضیان می توانند مبلغی را به عنوان پیش پرداخت واریز کنند اما در این صورت موعد تحویل ایران خودرو به سال آینده موکول خواهد شد. جزییات بیشتر را در تصویر زیر بخوانید.

فروش فوق العاده ایران خودرو با تحویل 90 روزه آغاز شد + جزئیات

فروش فوق العاده ایران خودرو با تحویل 90 روزه آغاز شد + جزئیات

 شرایط ثبت نام سورن پلاس

بر اساس اطلاعیه ثبت نام ایران خودرو، برای خرید سورن پلاس به قیمت کارخانه باید حوالی ۴۵۹ میلیون تومان واریز کنید و ۹۰روز دیگر خودرو را تحویل بگیرید. همچنین می توانید فروش اقساطی ایران خودرو را انتخاب کنید که در این صورت موعد تحویل سمند سورن پلاس آبان سال آینده خواهد شد.

879199

لینک سایت ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۲ / سایت ثبت نام پژو ۲۰۷ و سورن پلاس

تکمیل مراحل ثبت نام بدون قرعه کشی ایران خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://www.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.


عرضه محصول جدید ایران خودرو آغاز شد


شرایط ثبت نام ایران خودرو دی 1402

فراخوان ثبت نام پژو ۲۰۷ ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه خودرو است که با عنوان الویت سوم زمستان ۱۴۰۳ شناخته شدند. همچنین طبق فراخوان جدید ایران خودرو، ثبت نام سورن پلاس ویژه منتخبین سامانه یکپارچه فروش خودرو است که اسامی آنها در بخش اولویت سوم پاییز۱۴۰۲ قرار گرفته است.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 + 15 =

سیدعلی هاشمی جمعه , 6 بهمن 1402 - 2:24

لطفاً همان ماشینی که در زمان ثبت نام یعنی رانا پلاس با قیمت 329میلیون تومان را به ما بدهید خواهشن من با بیست و هفت سال سابقه خدمت صادقانه وبا بدبختی پول را جور کردم والانم که منتظر بودم ثبت نام کنم و خودرویی را که در زمستان 1402به من تحویل بدهند متاسفانه باید پول واریز کنیم و به نرخ روز تا سال 1403 منتظر بمانیم منی که با ده میلیون تومان حقوق و بچه دانشگاهی دارم وبا این مصیبتی که اقتصاد ما دارد نمی توانم کاری بکنم انشاالله که از این دنیا رفتیم سوار کادیلاک میشوم .متاسفم هم برای خودم ویرایش تمامی هم وطنانم که امید به زندگی در این مملکت به صفر رسیده است بیاین ما را بکشین تا همه چیز برای شما بماند .و سلام نامه تمام .خواهشن ما را حمایت کنین .

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان