شهربورس
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲
کد خبر : 6894

فروش اوراق سلف نفتی با طرح رییس‌جمهوری متفاوت است

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، سید علی حسینی پیرامون انتشار اوراق سلف نفتی در این بازار تصریح کرد: این اوراق طبق روال انتشار اوراق تامین مالی شرکت ملی نفت انجام می‌شود. حسینی خاطرنشان کرد: طرح اعلامی رییس جمهوری در صورت نهایی شدن الزامات حقوقی و مقررات اجرایی آن در قالب یک برنامه و از طریق

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، سید علی حسینی پیرامون انتشار اوراق سلف نفتی در این بازار تصریح کرد: این اوراق طبق روال انتشار اوراق تامین مالی شرکت ملی نفت انجام می‌شود.

حسینی خاطرنشان کرد: طرح اعلامی رییس جمهوری در صورت نهایی شدن الزامات حقوقی و مقررات اجرایی آن در قالب یک برنامه و از طریق مراجع ذی ربط  اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بورس انرژی امروز با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرده بود: فروش اوراق سلف نفتی با عرضه بیش از ۵۰۰ هزار بشکه نفت یکشنبه (۲۶ مرداد ماه) در تالار بورس انرژی آغاز خواهد شد.

بر اساس اطلاعیه ‌سایت کدال، نخستین مرحله از فروش اوراق سلف نفتی با عرضه بیش از ۵۰۰ هزار بشکه نفت در این روز و در تالار بورس انرژی با قیمت هر بشکه ۹۴۴ هزار و ۶۲۲ تومان عرضه خواهد شد.

بر اساس اعلام بورس انرژی، حداقل خرید برای هر نفر در این عرضه اولیه یک بشکه و حداکثر ۲۰ هزار بشکه است همچنین سود اوراق ۱۹ درصد و بدون پرداخت دوره‌ای است.

بیشتر بخوانید؛
مشکل فروش سهام عدالت در بانک ملی چیست؟

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − پنج =

پراپ تریدینگ

کمان