شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱:۰۸
کد خبر : 75214

فرش قرمز صندوق کارآفرینی کهگیلویه و بویراحمد برای سرمایه گذاران پهن است

فرش قرمز صندوق کارآفرینی کهگیلویه و بویراحمد برای سرمایه گذاران پهن است
تسهیلات صندوق کارآفرینی امید به افرادی پرداخت می شود که از چند دستگاه اجرایی که در قانون برای ما مشخص شده، حامل مجوز باشند.

به گزارش شهر بورس، همت اله ناصري؛ مدير صندوق كارآفريني کهگیلویه و بویراحمد به چند موضوع در خصوص تسهیلات کارآفرینی امید اشاره و گفت:

اولویت دارترین مساله برای ما ایجاد شرایطی برای بهبود اشتغالزایی به ویژه در مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد است. به واسطه همین نگاه نیز آماده همکاری ویژه با طرح های عملی و ارزشمند سرمایه گذاری از سوی سازمان هایی که در قانون برای ما تکلیف شده که تسهیلات پرداخت کنیم، هستیم.

تسهیلات 4 درصد صندوق کار آفرینی امید استان به کی می رسد؟

وی به یک نکته مهم هم اشاره کرد و گفت:

تسهیلات صندوق کارآفرینی امید به افرادی پرداخت می شود که از چند دستگاه اجرایی که در قانون برای ما مشخص شده و تفاهم نامه داریم، حامل طرح و مجوز باشند.

ما فعلا به افراد معرفی شده از سازمان های میراث فرهنگی، بنیاد برکت، بنیاد علوی، ارشاد اسلامی، علوم پزشکی بنیاد مسکن و ورزش و جوانان (که البته احتمالاً در سال آینده فهرست و تعداد این دستگاه ها بیشتر میشود) تسهلات پرداخت کنیم.

تسهیلات ما برای افرادی است که معرفی و مجوز از دستگا هایی که تفاهم نامه داریم، داشته باشند.هرکس علاقه به استفاده از تسهیلات ما را دارد باید فرایند عبور از طرف دستگاه های اجرایی و سازمان هایی که امکان صدور مجوز را دارند، را طی کند.

این فعل در قانون برای این است که مطمئن شویم تسهیلات کم بهره و قرض الحسنه ما مستقیماً به صورت مؤثری یرای حل چالش بیکاری و توسعه سرمایه گذاری در مناطق محروم هزینه میشود.

تعیین تکلیف پرونده های ریاست جمهوری

ناصری افزود: حدود 6000 پرونده مرتبط با سفر ریاست محترم جمهور به این استان داشتیم که در این چند  ماهه با تلاش جدی تعیین تکلیف شدند و اکنون تنها حدود 1700 فقره از آنها در جریان برای تعیین تکلیف نهایی هستند.


بیشتربخوانید: دولت ضامن زنان سرپرست خانوار برای دریافت تسهیلات می شود


آمار کم سابقه پرداخت تسهیلات

همت اله ناصری؛ مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد گفت:  در همین مدت 3 ماهه در این استان 186 فقره پرونده تسهیلات اشتغالزایی را با اعتبار 12 و نیم میلیارد تومان پرداخت کردیم.

او اما توصیه ای هم برای متقاضیان وام کسب و کار داشت:

توصیه من این است که به جای استفاده از تسهیلات 100 میلیون تومانی، یرمایه گذاران از محل تبصره 18 که هم مبلغ وام ها بسیار بیشتر است و هم دوره تنفس بالاست استفاده کنند.

ناصری در پایان گفت: اگرچه منافع صندوق برای ما مهم است اما اولویت دارتر مردم هستند، برای بهبود شرایط این مردم به ویژه در زمینه اشتغال دست همه سرمایه گذاران را می بوسیم و با افتخار اعلام میکنم فرش قرمز ما برای هر سرمایه گذاری که طرحی برای برون رفت استان از چالش بیکاری به ویژه در مناطق محرومتر دارد، همواره پهن است.

گفتنی است همت اله ناصری پیش از این در استان ایلام مدیریت صندوق کارآفرینی امید را عهده دار بود و عملکرد او در بهبود فضای کسب و کار با ارائه تسهیلات گسترده اشتغالزایی به نحوی بود که به صورت ملی در جشنوراه شهید رجایی با حضور مقامات ارشد کشور از او تجلیل شده بود.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده + 20 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان