شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۹
کد خبر : 59858

«فراورده‌های نفتی» بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد

«فراورده‌های نفتی» بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد

گروه فرآورده‌های نفتی در جریان معاملات امروز با ۲۳ هزار و ۳۷۱ معامله به ارزش ۲ هزار و ۸۹ میلیارد ریال در صدر گروه‌های بورسی نشست.

به گزارش شهر بورس، در جریان معاملات امروز سه‌شنبه، سوم آبان ماه، شاخص هم‌وزن با ۳ هزار و ۵۷۱ واحد (۰.۹۶درصد) کاهش به رقم ۳۶۹ هزار و ۶۶۶ واحد و شاخص کل بورس تهران نیز با کاهش ۱۰ هزار و ۶۷۸ واحدی (۰.۸۴درصد) به تراز یک میلیون و ۲۶۷ هزار واحد رسید.

براساس گزارش سنا، همچنین، امروز بیش از ۴ میلیارد و ۴۵۱ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۲۴ هزار و ۸۷۸ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار تهران دادوستد شد.

گروه فراورده های نفتی در جریان معاملات امروز با ۲۳ هزار و ۳۷۱ معامله به ارزش ۲ هزار و ۸۹ میلیارد ریال در صدر گروه‌های بورسی نشست. همچنین به ترتیب، گروه خودرو با ۳۲ هزار و ۹۵۹ معامله به ارزش یک هزار و ۷۳۸ میلیارد ریال، گروه فلزات اساسی با ۲۶ هزار و ۶۶۴ معامله به ارزش یک هزار و ۵۴۶ میلیارد ریال، گروه شیمیایی با ۲۴ هزار و ۲۲۸ معامله به ارزش یک هزار و ۳۰۶ میلیارد ریال و گروه بانک‌ها با ۱۳ هزار و ۶۵۴ معامله به ارزش یک هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال در صدر برترین گروه‌ها قرار گرفتند.


بیشتر بخوانید: تلاطم در بورس های جهانی

در جریان معاملات امروز، شرکت پالایش نفت اصفهان با ۶۵۱ واحد، شرکت تامین سرمایه امید با ۷۷ واحد، شرکت صنعتی زر ماکارون با ۳۶ واحد، شرکت سرمایه‌گذاری توسعه آذربایجان با ۲۹ واحد و شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس با ۲۸.۹ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص کل داشت.

در مقابل، گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید با یک هزار و ۲۲۸ واحد، گروه مپنا با ۹۵۹ واحد، شرکت صنعتی و معدنی گل گهر ۷۰۰ واحد، شرکت فولاد مبارکه اصفهان با ۵۹۹ واحد و شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با ۵۴۵ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر رشد شاخص کل داشتند.

نگاهی بر معاملات فرابورس

در جریان معاملات امروز، (سه‌شنبه، ۳ آبان ماه) شاخص کل فرابورس با کاهش ۱۶۳ واحدی به رقم ۱۷ هزار و ۴۸۸ واحد رسید.

همچنین بیش از ۲ میلیارد و ۴۹۵ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۸۵ هزار و ۸۰۴ میلیارد ریال دادوستد شد.

در جریان معاملات امروز فرابورس ایران، شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان با ۰.۷ واحد، شرکت صنایع چوب خزر کاسپین با ۰.۵۵ واحد، شرکت تولیدات پتروشیمی قائدبصیر با ۰.۵ واحد، شرکت کشت و دام قیام اصفهان با ۰.۴۴ واحد و شرکت دامداری تلیسه نمونه با ۰.۳۹ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص داشتند.

در مقابل، شرکت تروشیمی مارون با ۱۹ واحد، شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان با ۱۸.۸ واحد، شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین با ۱۷ واحد، بیمه پاسارگاد با ۱۰ واحد و شرکت پتروشینی تندگویان با ۶ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر رشد شاخص داشتند.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 + 2 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان