شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۹:۳۲
کد خبر : 79420

عملکرد محسنی مدیرعامل سابق تمدن چگونه بود؟

عملکرد محسنی مدیرعامل سابق تمدن چگونه بود؟
بیگ زاده روز گذشته به عنوان مدیرعامل جدید تامین سرمایه تمدن معرفی و جایگزین محسنی شد، اما عملکرد مدیرعامل سابق تمدن چگونه بود؟

به گزارش شهر بورس، مراسم تودیع بهنام محسنی و معارفه علی بیگ‌زاده میلانی مدیرعامل جدید شرکت تامین سرمایه تمدن در حالی برگزار شد که عملکرد حدود 17ماهه بهنام محسنی در مدیرعاملی تامین سرمایه تمدن نشان از موفقیت های عدیده وی در بزرگترین تامین سرمایه کشور بوده است.

«تمدن» اولین تامین سرمایه دانش‌بنیان کشور

بررسی های خبرنگار شهر بورس نشان می دهد از زمان انتخاب بهنام محسنی ( اول آذر ماه 1400تا 26فروردین 1402) به عنوان مدیر عامل شرکت تامین سرمایه تمدن روند روبه توسعه شرکت با سرعت بیشتری طی شد به گونه ای که در سال مالی منتهی به 30آذرماه 1401سود خالص شرکت با رشد بیش از 42درصدی به 1290میلیارد تومان افزایش یافت. همچنین موفق به دستیابی بیشترین حجم انتشار اوراق بهادار از ابتدای تأسیس شرکت شد.

در سال 1401در راستای تفکر نوآورانه، تأمین سرمایه تمدن به عنوان اولین تأمین سرمایه دانش‌بنیان کشور معرفی شد.

ایجاد هم‌افزایی در میان بازار پول و سرمایه از طریق انتشار اوراق سلف سکه، گامی مستحکم در جهت تحقق رسالت و حفظ روند موفقیت شرکت بود که با هدف کمک به نظام اقتصادی کشور صورت پذیرفت.

رتبه نخست مشاور پذیرش شرکت‌ها در اختیار تامین سرمایه تمدن

کسب مقام نخست مشاور پذیرش شرکت‌ها در فرابورس و همچنین جایگاه پنجم گروه واسطه‌گری‌های مالی از لحاظ شاخص فروش در میان 500 شرکت برتر کشور، نشان از موفقیت های روزن افزون شرکت در زمان مدیرعاملی بهنام محسنی در تمدن می باشد.

از زمان شروع به فعالیت سکوی تامین مالی جمعی آی بی کراد از بهمن ماه سال 1400 طرح های متعددی در راستای تامین مالی مورد بررسی قرارگرفتند ولی در نهایت 19طرح به ارزش 2هزارو 985میلیارد ریال موفق به تامین مالی از این بستر شدند که بیشترین میزان تامین مالی جمعی توسط یک شرکت در سال 1401می باشد که تامین سرمایه تمدن اولین شرکت به جهت ارزش تامین مالی در کشور را بدست آورد .

در راستای تنوع ابزارها و خدمات مالی قابل ارائه به مشتریان و حفظ جایگاه تأمین سرمایه تمدن به عنوان تأمین سرمایه برتر کشور، درخواست تأسیس صندوق طلا، صندوق املاک و مستغلات، صندوق ارزی و همچنین صندوق نیکوکاری به جهت ایفای مسئولیت‌های اجتماعی تامین سرمایه تمدن در دستور کار قرار گرفته است.

موارد مورد اشاره بخشی از دستاوردهای تامین سرمایه تمدن در زمان حضور بهنام محسنی در این شرکت می باشد از این رو با حضور علی بیگ زاده سرعت توسعه خدمات شرکت تامین سرمایه تمدن افزایش خواهد یافت .

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده + 5 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان