صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰
کد خبر : 118904

جعفر محرم پور تشریح کرد؛

عملکرد اتاق بازرگانی تبریز در ۱۴۰۲ چگونه بود؟

عملکرد اتاق بازرگانی تبریز در ۱۴۰۲ چگونه بود؟
جعفر محرم‌پور عملکرد اتاق بازرگانی تبریز در ۱۴۰۲ را تشریح کرد؛ وی همچنین از افزایش صادرات به ارمنستان و روسیه خبر داد.

به گزارش شهر بورس، جعفر محرم‌پور دبیر اتاق تبریز در نشست خبری اعضای هیئت نمایندگان، اظهار داشت: طی دو سال گذشته، سعی کردیم شیوه‌نامه‌های اجرایی تصویب کنیم. امسال مرکز پژوهش‌های اتاق را راه‌اندازی کردیم که خروجی آن ۹ گزارش بود.

وی افزود: مسئولیت احتماعی، کمک‌ها و اقدامات اتاق در قالب مرکز همیاری اتاق را از تیرماه راه‌اندازی کردیم. با تصویب هیئت نمایندگان، طرح پژوهش تاریخ اقتصادی آذربایجان آغاز شد و تاکنون ۲۸ هزار سند در استان جمع‌آوری و طبقه‌بندی شده است.

محرم‌پور با بیان اینکه «اصلی‌ترین وظیفه اتاق بازرگانی، کمک به توسعه صادرات است»، گفت: دو هیئت تجاری طی ماه‌های اخیر به ارمنستان و روسیه اعزام شدند. نتیجه این سفرها، نشان می‌دهد که وقتی دیپلماسی و اقتصادی کنار یکدیگر قرار بگیرند، می‌توانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.


بیشتربخوانید: همایش تامین مالی از بازار سرمایه در اتاق تبریز


دبیر اتاق بازرگانی تبریز یادآور شد: نتیجه این سفرها هم رشد صادرات ۲۸ درصدی به ارمنستان و رشد صادرات ۸۴ درصدی به روسیه بوده است.

وی به تشریح سایر اقدامات اتاق تبریز پرداخت و گفت: فعالیت جدی ۸ کمیسیون تخصصی امسال اتفاق افتاد و ۱۰۸ جلسه کمیسیون تخصصی داشتیم. جلسات شورای گفت‌وگو نسبت به سال گذشته با کاهش مواجه شده و ۸ جلسه برگزار شده که تا حدودی به رویکرد دولت در قبال بخش خصوصی برمی‌گردد.

محرم پور درمورد تعداد کارت‌های بازرگانی صادر شده در اتاق تبریز، گفت: اعضای اتاق تبریز در حال حاضر بیش از دو هزار نفر است و امسال هزار و ۵۴۵ صدور و تمدید داشتیم که نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد رشد داشته است.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 2 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان