شهربورس
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
کد خبر : 84567

علی محمودیان در گفت‌وگو با شهر بورس:

متغیرهای کلان اقتصادی به نفع بازار سرمایه است

متغیرهای کلان اقتصادی به نفع بازار سرمایه است
علی محمودیان کارشناس بازار گفت: متغیرهای کلان اقتصادی به شرط اینکه نرخ بهره افزایش محسوسی نداشته باشد، همگی به نفع بورس است.

علی محمودیان کارشناس بازار در گفت‌وگو با شهر بورس درباره روند بازار بورس تا پایان سال اظهار داشت: متغیرهای کلان اقتصادی به شرط اینکه نرخ بهره افزایش محسوسی نداشته باشد، همگی به نفع بورس است و اصلاح‌های بازار سرمایه مقطعی است.

علی محمودیان کارشناس بازار در گفت‌وگو با شهر بورس در خصوص روند بازار بورس تا پایان سال اظهار داشت: متغیرهای کلان اقتصادی به شرط اینکه نرخ بهره افزایش محسوسی نداشته باشد، همگی به نفع بورس است و اصلاح‌های بازار سرمایه مقطعی است.

وی ادامه داد: صنایع ساختمانی، غذایی و خودرویی تا پایان تابستان احتمالا بازدهی بهتری داشته باشند؛ مبنای ارزش گذاری صنایع ساختمانی بر اساس مبنای دارایی‌هاست بعد از ساال 99 قیمت زمین و املاک چندین برابر شده اما قیمت سهام آنها نزول داشته است، ضمن اینکه سهام این صنعت سهام کوچکی هستند که با پول موجود در بازار قابلیت جابجایی دارند و از این جهت پتانسیل خوبی دارد.


بیشتر بخوانید: ۶ عرضه اولیه در راه بورس


کارشناس بازار سرمایه تصریح کرد: صنعت خودرویی اخبار خوبی دارد و از نظر تکنیکالی هم معاملات خوبی دارد. صنایع غذایی هم پتانسیل افزایش نرخ را دارد.

وی در خصوص رقابت بازارهای موازی با بازار سرمایه گفت: هیچکدام از بازارهای موازی نمی‌توانند رقیب بازار سرمایه باشند و به شدت راکد شده‌اند.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 + ده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان