صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲
کد خبر : 85762

علی فراقی در گفت‌وگو با شهر بورس عنوان کرد؛

صنایع ریالی مستعد رشد تا پایان سال

صنایع ریالی مستعد رشد تا پایان سال
علی فراقی کارشناس بازار سرمایه گفت: تا پایان سال یک سری از صنایع ریالی به دلیل مرتفع شدن سودسازی مستعد رشد هستند.

علی فراقی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با شهر بورس درباره وضعیت بازار بورس تا پایان سال اظهار داشت: بازار سرمایه طبق ظرفیتی که دارد چه از نظر بنیادی و چه از نظر قیمتی جزو بهترین بازارهای امسال است.

وی در پاسخ به این سوال که «تا پایان سال کدام صنایع را مستعد رشد می‌دانید؟»، گفت: تا پایان سال یک سری از صنایع ریالی به دلیل مرتفع شدن سودسازی مستعد رشد هستند. همچنین برخی شرکت‌های دلاری اگر در بحث سوسازی خوب عمل کنند، می‌توانند خوب عمل کنند.

کارشناس بازار در توصیه به سهامداران در فصل مجامع گفت: فصل مجامع بهترین فرصت برای سهامداران است که از اوضاع شرکت‌ها و صنایع اطلاعات کلی به دست بیاورند تا در کوتاه مدت و میان مدت تصمیم گیری درست داشته باشند.

علی فراقی کارشناس بازار سرمایه با اشاره به کاهش ارزش معاملات، عنوان کرد: ما باید کاهش ارزش معاملات را کوتاه مدت بدانیم. بعد از آن به ویژه در تابستان با توجه به آزادسازی پول‌های بلوکه شده این پول‌ها بازار جدیدی برای سرمایه گذاری نیاز دارند.


بیشتر بخوانید: 8 صنعت مشمول راه‌اندازی صندوق سرمایه‌گذاری بخشی شدند


فراقی درمورد بازارهای رقیب بازار سرمایه گفت: بعد از بازار سرمایه بازاری که می‌تواند مستعد رشد باشد بازاری است که دچار رکود بوده که یکی از این بازارها بازار مسکن است. بازار مسکن بعد از مدت‌ها می‌تواند سمت و سوی سرمایه گذاری به ویژه در شهرستان‌ها داشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هنوز دیدگاه مثبتی در خصوص بازار شکل نگرفته است و به چشم یک سرمایه گذاری بلند مدت می‌توانند سرمایه گذاران به آن نگاه کنند.

5843527955576373081 121

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 1 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان