شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
کد خبر : 8031

علت ریزش بورس/ شاخص تا کجا عقب‌نشینی می‌کند؟

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، حمید اسدی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با علت ریزش بورس تهران ، اظهار داشت: روز شنبه بازار سهام جمع شد و طبق تحلیل‌های بنیادین روز یکشنبه بازار باید مثبت می‌شد اما بازار یکشنبه نیز به شکل قوی مثبت نشد و دوباره صف‌های فروش شکل گرفت. وی افزود: پس

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، حمید اسدی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با علت ریزش بورس تهران ، اظهار داشت: روز شنبه بازار سهام جمع شد و طبق تحلیل‌های بنیادین روز یکشنبه بازار باید مثبت می‌شد اما بازار یکشنبه نیز به شکل قوی مثبت نشد و دوباره صف‌های فروش شکل گرفت.

وی افزود: پس از اینکه بازار روز یکشنبه قوی مثبت نشد ریزش امروز بازار هم دور از انتظار نبود و اکثر سهامداران به خاطر بی‌اعتمادی نسبت به بورس در حال خروج از بازار هستند.

بیشتر بخوانید:
احضار رئیس سازمان بورس به مجلس
قرمزپوشی یک‌دست بازار سهام/ کاهش ۶۰ درصدی ارزش معاملات
صف فروش میلیاردی برای نمادهای خودرویی

وی در پایان این گفت وگو خاطرنشان کرد: بی‌اعتمادی نسبت به بازار سهام باعث خروج پول از این بازار شده و حمایت‌ها کارساز نیست، با این رویدادها آینده بازار سهام زیاد روشن نیست و همچنین احتمال دارد شاخص کل بازار سهام تا یک میلیون و 400 هزار واحد هم ریزش داشته باشد.

به گزارش شهر بورس، در پایان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل با وجود حمایت‌های دو روز اخیر حقوقی‌ها حدود ۲.۵ درصد ریزش کرد و به یک میلیون و ۶۰۷ هزار واحد رسید. همچنین شاخص هم‌وزن بیش از ۱ درصد ریزش داشت.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − شش =

پراپ تریدینگ

کمان