شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
کد خبر : 3817

در گفت وگو با مدیرعامل شرکت:

علت اختلال در کارگزاری آگاه اعلام شد

این مشکل که از شب گذشته رخ داد ، ناشی از سوختگی دیتاسنتر و دستگاه ذخیره اطلاعات (backup) بود که موجب اختلال ناخواسته در روال عادی معاملات شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، محمدرضا سرافراز یزدی، مدیرعامل شرکت کارگزاری آگاه در واکنش به گلایه امروز مشتریان کارگزاری آگاه مبنی بر عدم امکان سفارش آنلاین و آفلاین خرید و فروش سهام و عرضه اولیه امروز به بورس پرس گفت : این مشکل که از شب گذشته رخ داد ، ناشی از سوختگی دیتاسنتر و دستگاه ذخیره اطلاعات (backup) بود که موجب اختلال ناخواسته در روال عادی معاملات شد.

وی ادامه داد: این مشکل از همان شب گذشته به هر روش ممکن به مشتریان اعلام و اطلاع رسانی و در عین حال برای حل این چالش تلاش شد اما متاسفانه تا امروز به نتیجه نرسیده ولی انتظار می رود تا شنبه برطرف شود.

این مقام مسئول افزود: در این میان تمهیداتی اندیشه شده و مشتریانی که نیاز فوری به خرید یا فروش سهام دارند می توانند با مراجعه به دفاتر 90 شعبه در سراسر ایران ، اقدام به ارایه سفارش کنند.

سرافزار در مورد عرضه اولیه امروز سرمایه گذاری پویا هم توضیح داد: تمدید زمان سفارش گیری برای خرید این سهم ( تا ساعت 12:30 امروز ) هم به دلیل مشکل مربوط به کارگزاری آگاه بود اما با همکاری سازمان بورس ، فرابورس و مدیریت فناوری بورس تهران و… قرار شد به همه مشتریان قدیم کارگزاری و افرادی که اقدام به ارسال سفارش کرده اند و حتی تازه واردین ، عرضه اولیه امروز تخصیص داده شود.

منبع: بورس پرس

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × دو =

پراپ تریدینگ

کمان