تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰
کد خبر : 124476

عضوگیری حزب رفاه و سلامت آذربایجان شرقی آغاز شد

عضوگیری حزب رفاه و سلامت آذربایجان شرقی آغاز شد
دبیرکل و سخنگوی حزب رفاه و سلامت آذربایجان شرقی طی یک نشست خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران شدند.

به گزارش شهر بورس، شهرام دبیری دبیرکل حزب رفاه و سلامت آذربایجان شرقی در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: اگر احزاب در جامعه تشکیل و گسترش یابد به افزایش مشارکت مردم در انتخاب‌های صحیح کمک می‌کند. در همین راستا اقدام به تاسیس حزب رفاه و سلامت کردیم و از هفته جاری عضوگیری حزب را آغاز خواهیم کرد.

وی افزود: آغاز فعالیت حزب با انتخابات اسفندماه سال گذشته مجلس شورای اسلامی همزمان شد و به همین جهت تلاش کردیم لیستی را برای این انتخابات معرفی کنیم که هفت نفر آنها به عنوان نماینده منتخب کردم انتخاب شدتد و پنج نفر به دور دوم راه یافتند. از انتخابات بعدی تلاش خواهیم کرد کادرسازی کرده و فعالیت گسترده‌تری داشته باشیم.

دبیری با اشاره به اهداف تاسیس حزب رفاه و سلامت آذربایجان شرقی، خاطرنشان کرد: مشارکت مردم در انتخابات ضعیف است. می‌خواهیم مردم بدانند که از طریق انتخابات می‌توانند تاثیرگذار باشند. از طریق حزب می‌توان مشارکت مردم را گسترش داد.

دبیرکل حزب رفاه و سلامت آذربایجان شرقی در پاسخ به این سوال که «در دور دوم انتخاب چه کاندیدایی حمایت خواهید کرد؟»، گفت: از همان کاندیدهایی که در دور اول مورد تایید حزب بودند، در دور دوم نیز حمایت خواهیم کرد. آقایان منادی، آجودان‌زاده، نوین و میرتاج‌الدینی؛ اعضای مورد حمایت حزب در انتخابات پیش‌رو هستند.

وی یادآور شد: رانت همیشه در اقتصاد دولتی به وجود می‌آید و بخش خصوصی هیچ‌گاه اجازه چنین کارهایی را نمی‌دهد. تلاش خواهیم کرد با ایجاد اقتصاد مردمی و خصوصی به وضعیت اقتصادی کشور کمک کنیم. عضوگیری در سطح استان است اما برنامه داریم از سایر استان‌ها نیز عضوگیری کنیم.

علیرضا رحیمی سخنگوی حزب رفاه و سلامت آذربایجان شرقی نیز در این نشست، به تشریح فعالیت‌ها پرداخت و گفت: فرهنگ فعالیت‌های حزبی چارچوب مشخصی دارد که می‌تواند جامعه را بهتر مدیریت کند. چارت تشکیلاتی ما قابلیت اجرایی دارد و می‌تواند اقدامات استراتژیکی را پیاده‌سازی کند. بالاترین مرجع حزب، مجمع عمومی است که تمامی اعضا را در برمی‌گیرد.

وی ادامه داد: تمام اعتبارمان را از مردم گرفتیم. اگر هم در بحث احزاب ورود کردیم، می‌خواهیم در این حوزه نیز با یک رویکرد دموکراسی‌محور از مردم کمک بگیریم.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 + پنج =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان