شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۸
کد خبر : 59082

عرضه پُرحجم فولاد مبارکه/ قیمت ورق کاهشی شد

عرضه پُرحجم فولاد مبارکه/ قیمت ورق کاهشی شد
با عرضه‌های پُرحجم فولاد مبارکه در بورس کالا در روز دوشنبه ۲۵ مهر، قیمت ورق گرم در بازار داخلی با کاهش قابل توجهی مواجه شد. قیمت معاملاتی امروز در مقایسه با قیمت کشف شده در ۲۹ شهریور امسال، ۱۰.۵ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

به گزارش شهر بورس، فولاد مبارکه اصفهان امروز (۲۵ مهر) ۳۵۰ هزار و ۲۰ تن ورق گرم را در تالار محصول‌های صنعتی و معدنی بورس کالا عرضه کرد که با توجه به پُرحجم‌بودن عرضه این محصول، در قیمت پایه فروخته شد. قیمت معاملاتی امروز در مقایسه با قیمت کشف شده در ۲۹ شهریور امسال، ۱۰.۵ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

براساس گزارش کالاخبر، حجم عرضه به گونه‌ای بود که بخشی از این محصول به سیستم معاملات مچینگ رفت و در مچینگ معامله شد.

قیمت پایه پیشنهادی از سوی فروشنده ۱۵۵ هزار و ۷۸۷ ریال به ازای هر کیلوگرم در نظر گرفته شده بود که به تایید خریداران رسید و در همان قیمت پایه فروخته شد.

به این ترتیب، ۳۴۳ هزار و ۷۵۰ تن ورق گرم در تالار محصول‌های صنعتی و معدنی به فروش رفت و ۶ هزار و ۲۷۰ تن در سیستم معاملات مچینگ فروخته شد.

فولاد مبارکه در عرضه‌ قبلی خود که به تاریخ ۲۹ شهریور بر می‌گردد، ۳۲۰ هزار تن ورق گرم را با قیمت پایه ۱۵۱ هزار و ۴۳۲ تن عرضه کرد که در شرایط رقابت با تقاضای ۴۶۴ هزار و ۸۶۰ تنی، به قیمت هر کیلوگرم ۱۷۳ هزار و ۹۹۹ ریال فروخته شد.

عرضه پُرحجم فولاد مبارکه

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 − 3 =

پراپ تریدینگ

کمان