شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
کد خبر : 9300

عرضه سنگین در شاخص‌سازان/ بازار با افزایش تقاضا پایان یافت

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، درحالی که قیمت دلار در بازار از 30 هزار تومان گذشته اما بازار سهام واکنشی به این افزایش قیمت نشان نمی‌دهد، هرچند که پیش‌بینی‌ها حاکی از پایان دوره اصلاح بازار سهام است و به نظر می‌رسد روند بازار سهام به سوی تعادل است. البته به گفته کارشناسان، تعادل بازار

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، درحالی که قیمت دلار در بازار از 30 هزار تومان گذشته اما بازار سهام واکنشی به این افزایش قیمت نشان نمی‌دهد، هرچند که پیش‌بینی‌ها حاکی از پایان دوره اصلاح بازار سهام است و به نظر می‌رسد روند بازار سهام به سوی تعادل است.

البته به گفته کارشناسان، تعادل بازار سهام به این معنی نیست که بازار دیگر افت ندارد بلکه به این معناست که بازار فعلا حالتی تعادلی و شاخص کل نوسان دارد و در محدوده مثبت و منفی نوسان می‌کند. اما دیگر خبری از ریزش‌های سنگین دوره اصلاح نیست.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، در جریان معاملات امروز بازار سهام در مقطعی که شاخص هم‌وزن مثبت شد امید به بازگشت روند صعودی شاخص کل قوت گرفت، اما در ادامه با افزایش عرضه در نمادهای بزرگ بازار سهام نزولی شد.

در جریان معاملات امروز بازار سهام گروه‌های خودرویی و بانکی روند مثبتی داشتند و حجم معاملات و ارزش معاملات این گروه نیز زیاد بود اما از طرفی گروه‌های فلزات اساسی و پتروشیمی‌ها روند خوبی در بازار سهام امروز نداشتند.

محدوده یک میلیون و 600 هزار واحد در بازار سهام محدوده مقاومتی شاخص کل است و به نظر می‌رسد شاخص کل باید با تقاضای زیاد و روند صعودی قوی از محدوده‌های مقاومتی شاخص کل عبور کند و سیر صعودی بعد از عبور از این محدوده‌ها حاصل خواهد شد.

اما با توجه به بهبود روند معاملات در نیم ساعت پایانی معاملات بازار سهام و جمع شدن بسیاری از صف‌های فروش به نظر می‌رسد روند بازار فردا بهتر از امروز باشد و تقاضا بتواند از عرضه در نمادهای شاخص‌ساز و کوچک برتری پیدا کند. در پایان ارزش معاملات #خرد امروز بازار 16382 میلیارد تومان بود.

بیشتر بخوانید؛
رئیس کل بانک مرکزی ایران عازم بغداد شد
چرا بورس منفی شد؟

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده + چهارده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان