شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸
کد خبر : 68388

ایران خودرو عقب‌نشینی کرد؛

عرضه دنا در بورس کالا دو برابر شد

عرضه دنا در بورس کالا دو برابر شد
با عقب نشینی شرکت ایران خودرو از موضع قبلی خود مبنی بر تعلیق عرضه خودروی جدید در بورس کالا، عرضه دنا در بورس کالا دو برابر شد.

به گزارش شهر بورس، پس از کش و قوس های فراوان و ایستادگی قاطع سازمان بورس، سرانجام دنا به بورس بازگشت و عرضه دنا در بورس کالا دو برابر شد.

بر این اساس، در حالی که قرار بود پنج هزار دستگاه خودروی دنا در بورس کالا عرضه شود، تعداد این خودرو در عرضه فردا به 10 هزار دستگاه رسید.

بر اساس گزارش سنا، با هماهنگی های انجام شده و استقبال صورت گرفته خریداران از عرضه خودروی دنا در بورس کالای ایران، شرکت ایران خودرو به منظور پوشش تقاضای بازار، فردا یکشنبه 25 دی ماه 5 هزار دستگاه افزایش عرضه داد تا در مجموع فردا 10 هزار دستگاه دنا روی تابلوی معاملات رود.


بیشتر بخوانید: قیمت عرضه خودرو دنا پلاس در بورس چقدر است؟


پیش از این و طبق اطلاعیه قبلی بورس کالای ایران، قرار بود روز یکشنبه 25 دی ماه، 5 هزار دستگاه دنا در تالار خودروی بورس عرضه شود.

گفتنی است؛ امیرمهدی صبایی، مدیر نظارت به بورس‌ها سازمان بورس در رابطه با عدم پذیرش درخواست شرکت ایران‌خودرو برای لغو عرضه دنا پلاس گفت: سازمان بورس با اتکا به اختیارات قانونی و حمایت از حقوق سهامداران و بازار سرمایه و با اتکا به اختیارات مصرح قانونی خود، تا این لحظه تصمیمی برای لغو عرضه دنا پلاس شرکت ایران‌خودرو در بورس کالا نگرفته و فرآیندهای عرضه و ثبت سفارش در حال انجام است.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت − 8 =

ایرج دوشنبه , 26 دی 1401 - 0:11

لطفا راهنمایی کنید قیمت تمام شده دست متقاضی چقدر میشه همینو دقیق کسی هست اعلام کنه قیمت دنا پلاس دستی

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان