شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۸:۴۱
کد خبر : 2945

عرضه اولیه « پیزد » چهارشنبه می‌آید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، سرانجام و پس از مدت‌ها انتظار، اطلاعیه چهارمین عرضه اولیه سال ۹۹ ، پیزد نیز بر وبسایت سازمان فرابورس قرار گرفت. بر اساس این اطلاعیه شرکت مجتمع لاسیتک‌سازی یزد (پیزد) تعداد ۵۱ میلیون سهم خود ( معادل ۱۰ درصد کل سهام این شرکت) را به صورت عرضه اولیه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، سرانجام و پس از مدت‌ها انتظار، اطلاعیه چهارمین عرضه اولیه سال ۹۹ ، پیزد نیز بر وبسایت سازمان فرابورس قرار گرفت.

بر اساس این اطلاعیه شرکت مجتمع لاسیتک‌سازی یزد (پیزد) تعداد ۵۱ میلیون سهم خود ( معادل ۱۰ درصد کل سهام این شرکت) را به صورت عرضه اولیه به حراج خواهد گذاشت. از این مقدار، ۴۰ میلیون و ۸۰۰ هزار سهم در روز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت به روش ثبت سفارش به عموم عرضه می‌شود. ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار سهم نیز روز کاری بعد به صندوق‌ها اختصاص می‌یابد.

بر اساس این اطلاعیه، حداکثر تعداد سهام قابل خریداری توسط هر شخص حقیقی و حقوقی ۵۰ سهم بوده که در دامنه قیمتی ۴۰۱۰۰ تا ۴۰۳۵۳ ریال قابل سفارش‌گذاری است که معادل حدود ۲۰۲ هزار تومان خواهد بود.

البته با توجه به میزان مشارکت در عرضه اولیه غگیلا و روند رو به رشد ورود کدهای جدید به بورس پیش‌بینی می‌شود بین ۱۱ تا ۱۴ سهم به هر کد بورسی تخصیص یابد که حداکثر ۶۰ هزار تومان نقدینگی نیاز خواهد داشت.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × دو =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان