شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
کد خبر : 82782

مدیرعامل نیان الکترونیک در پاسخ به شهر بورس خبر داد:

عرضه اولیه نیان ۲۰ تا ۲۲ خرداد در بازار فرابورس

عرضه اولیه نیان ۲۰ تا ۲۲ خرداد در بازار فرابورس
مدیرعامل شرکت نیان الکترونیک گفت: بر اساس اعلام شرکت فرابورس، عرضه اولیه نیان ۲۰ تا ۲۲ خرداد در بازار فرابورس انجام خواهد گرفت.

به گزارش شهر بورس، نخستین نشست خبری ویژه عرضه اولیه شرکت نیان الکترونیک صبح امروز (سه‌شنبه) در شرکت فرابورس برگزار شد تا عرضه اولیه نیان در آستانه انجام قرار بگیرد.

بر اساس گزارش ارزیابی، قیمت هر سهم نیان ۷۷.۲۱۶ ریال برآورد شده است.

در ابتدای این نشست خبری فاطمه سیستانی رئیس هیئت مدیره شرکت نیان الکترونیک، اظهار داشت:خدا را شاکریم که بعد از ۲۰ سال تلاش در حوزه الکترونیک و مخابرات، به‌عنوان اولین شرکت دانش بنیان نوع یک وارد بازار سرمایه شویم. مرحله جدیدی از رسد و بالندگی را آغاز کنیم و پاسخگوی اعتماد سرمایه گذاران به نحو احسن باشیم.


 بیشتر بخوانید:جزئیات عرضه اولیه والماس


در ادامه، محمدعلی چمنیان مدیرعامل نیان الکترونیک نیز گفت: ما ۸۵ درصد سهم بازار را در اختیار داریم و توانستیم محصولات خود را به کشورهای خارجی صادر کنیم. بیش از ۷۰۰ نیرو به کار گرفته‌ایم و بزرگ‌ترین واحد تولیدی یکپارچه الکترونیک قدرت در خاورمیانه به حساب می‌آییم.

وی ضمن تشریح محصولات شرکت نیان الکترونیک، بحران انرژی را یکی از معضلات این شرکت دانست و گفت: فضای کاری ما به بیش از ۵۰۰ هزار متر توسعه پیدا کرده است.

چمنیان با اشاره به محصولات ارائه شده توسط شرکت نیان الکترونیک، خاطرنشان کرد: انواع مبدل‌های الکترونیکی و ارائه خدمات فنی و مهندسی بخشی از فعالیت‌های ماست. بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، در ۱۰ سال آینده شرکت‌های جدید به این گروه اضافه خواهند شد.

مدیرعامل نیان الکترونیک ادامه داد: فعال‌سازی خط تولید ۱۰۰ هزار عددی نیان موتور برای سال ۱۴۰۲، طرح توسعه و انتقال خط تولید نیان الکترونیک به چناران در سال ۱۴۰۳، تولید باطری لیتیومی و طرح توسعه ذخیره سازها برای سال ۱۴۰۴ و طرح توسعه پروژه fast moving در سال ۱۴۰۵، برنامه‌های شرکت نیان الکترونیک است.

وی درباره وضعیت سهامداران شرکت نیان الکترونیک، گفت: سهامدار عمده ما سهامدار حقیقی است. شرکت‌های نیان موتور توس و نیان باطری خاوران نیز بخش دیگری از سهام شرکت را در اختیار دارند.

چمنیان درباره مقدار سهام عرضه شده نیان در بازار سرمایه، گفت: ۲۵ درصد شناوری سهام شرکت خواهد بود. احتمالاً ۱۰ درصد عرضه اولیه شده و ۱۵ درصد به بازارگردان اختصاص پیدا کند.

مدیرعامل نیان در پاسخ به این سوال که «آیا شرکت‌های زیرمجموعه نیان الکترونیک برنامه‌ای برای ورود به بازار سرمایه دارند؟»، گفت: قصد داریم شرکت نیان باطری را وارد بازار سرمایه کنیم و سپس در ادامه یکی به انجام امورات مربوط به ورود نیان موتور توس به بازار سرمایه بپردازیم.

وی از برنامه شرکت نیان الکترونیک برای افزایش سرمایه خبر داد و گفت: صددرصد افزایش سرمایه حتما خواهیم داشت. این افزایش سرمایه ممکن است از محل آورده سهامداران و یا تجدید ارزیابی باشد.

چمنیان در پاسخ به سوال خبرنگار شهر بورس مبنی بر اینکه «آیا زمانی برای عرضه اولیه نماد نیان اعلام شده است یا خیر؟»، گفت: احتمالا عرضه اولیه نیان ۲۰ تا ۲۲ خرداد در بازار فرابورس انجام بگیرد.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − 5 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان