شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹
کد خبر : 3272

عرضه اولیه سهام یک پتروشیمی در بورس تا آخر خرداد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، عرضه اولیه سهام یک پتروشیمی در راه است .رسول اشرف زاده مدیرعامل شرکت پترول گفت: پتروشیمی ارومیه به زودی بورسی می‌شود و برنامه داریم حداکثر تا آخر خرداد ماه سال جاری پتروشیمی ارومیه عرضه شود. در حال حاضر با انجام مراحل اداری و کاری و همکاری مثال‌زدنی سازمان بورس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، عرضه اولیه سهام یک پتروشیمی در راه است .رسول اشرف زاده مدیرعامل شرکت پترول گفت: پتروشیمی ارومیه به زودی بورسی می‌شود و برنامه داریم حداکثر تا آخر خرداد ماه سال جاری پتروشیمی ارومیه عرضه شود. در حال حاضر با انجام مراحل اداری و کاری و همکاری مثال‌زدنی سازمان بورس و همه ارکان آن، به زودی نماد معاملاتی این شرکت عرضه خواهد شد.

وی افزود: عرضه سهام شرکت‌های پترول همچنان ادامه دارد و قصد داریم در سال جاری بستر لازم جهت عرضه سهام سایر شرکت ها را نیز مهیا نماییم.

مدیر عامل پترول تصریح کرد: شرکت پتروشیمی ارومیه یکی از شرکت‌های زیرمجموعه پترول است که سه محصول کریستال ملامین، سولفات آمونیم و اسید سولفوریک را تولید می‌کند، تولیدات این شرکت طی سال گذشته بر اساس برنامه حدود ۱۲۵ هزار تن بوده است.

گفتنی است، هم اکنون پتروشیمی ارومیه از ظرفیت تولید سالانه۴.۴ هزار تن کریستال ملامین، ۴۰ هزار تن سولفات آمونیوم و ۵۰ هزار تن اسید سولفوریک برخوردار بوده که خوراک این مجتمع پتروشیمی اوره، آمونیاک و گوگرد است این شرکت اولین تولید کننده کریستال ملامین در ایران می‌باشد. از نظر ظرفیت دومین تولید کننده کریستال ملامین با کیفیت عالی و مکانیسم تولید پیشرفته در کشور می‌باشد.

 

بیشتر بخوانید :افت مجدد شاخص کل بورس/ بازار سرمایه باز هم سرخ پوش شد

درخواست قالیباف از ۳ کمیسیون تخصصی مجلس برای بررسی فروش اوراق سلف نفتی

اعتقاد عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از پیش فروش نفت

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × سه =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان