شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۴۳
کد خبر : 52021

عرضه اولیه حگهر به چه کسانی تعلق گرفت؟

عرضه اولیه حگهر به چه کسانی تعلق گرفت؟
عرضه اولیه نماد حگهر انجام و این نماد امروز کشف قیمت شد، اما عرضه اولیه حگهر به چه کسانی تعلق گرفت؟

به گزارش شهر بورس، عرضه اولیه نماد حگهر دیروز (سه‌شنبه) در بازار فرابورس ایران عرضه شد. این اتفاق در حالی رخ داده که برای سهامداران یک سوال ایجاد شده است؛ عرضه اولیه حگهر به چه کسانی تعلق گرفت؟

تعداد 444 میلیون سهم شرکت حمل و نقل ترکیبی گهر ترابر سیرجان معادل 10درصد سهام این شرکت، دیروز(سه‌شنبه) به‌عنوان دومین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه با نماد معاملاتی “حگهر” در فرابورس ایران عرضه و هر سهم این شرکت 5943 ریال کشف قیمت شد.

بیشتر بخوانید:

این میزان سهام در قیمت مبنا(کف قیمت) 5450 ریال برای هر سهم و حداکثر سهمیه 44 میلیون و 400 هزار سهمی به سرمایه گذاران واجد شرایط به روش حراج در بازار اول معاملات فرابورس عرضه شد. مشاور عرضه هم کارگزاری بانک سپه و متعهد خرید تامین سرمایه امید است.

در این عرضه که با 444 میلیون سهم “حگهر” و قیمت مبنای 545 تومانی هر سهم در بازار اول معاملات فرابورس انجام شد، سهمیه سرمایه گذاران واجد شرایط حداکثر 44.4 میلیون سهم بود که متوسط موزون قیمت معاملات 5943 ریال اعلام و با وجود 128 صندوق متقاضی، 26 صندوق قادر به خرید این سهم شدند.

شایان ذکر است 50 درصد از سهام خریداری شده در روز عرضه اولیه توسط سرمایه گذاران واجد شرایط تا 90 روز پس از تاریخ عرضه اولیه امکان عرضه نخواهد داشت.

امکان ارسال سفارش برای معامله گران برخط و ایستگاه‌های بر خط گروهی فراهم نمی‌باشد. ارسال سفارش خرید برای سرمایه گذاران واجد شرایط صرفاً توسط ایستگاه‌های معاملاتی (نامک) صورت می‌گیرد

درمورد اینکه عرضه اولیه حگهر به چه کسانی تعلق گرفت؟ باید گفت که سهام شرکت مذکور فقط به سرمایه‌گذاران واجد شرایط عرضه می‌شود و سهامداران حقیقی امکان شرکت در این عرضه اولیه را ندارند.

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 + سه =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان