شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶
کد خبر : 6372

عرضه اولیه “امین” بخریم یا نخریم؟

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، عرضه اولیه “امین” در حالی روز چهارشنبه انجام خواهد شد که شرکت «تامین سرمایه امین» به عنوان پانصد و چهل و پنجمین شرکت پذیرفته شده در بورس ۱۵ درصد از سهام خود ( معادل یک میلیارد و ۵۰ میلیون سهم) را عرضه خواهد کرد که از این میزان ۸۴۰

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، عرضه اولیه “امین” در حالی روز چهارشنبه انجام خواهد شد که شرکت «تامین سرمایه امین» به عنوان پانصد و چهل و پنجمین شرکت پذیرفته شده در بورس ۱۵ درصد از سهام خود ( معادل یک میلیارد و ۵۰ میلیون سهم) را عرضه خواهد کرد که از این میزان ۸۴۰ میلیون سهم از طریق فرایند ثبت سفارش به عموم تخصیص داده خواهد شد و ۲۱۰ میلیون نیز سهم صندوق‌های سرمایه‌گذاری خواهد بود.

شرکت تامین سرمایه امین در شهریور ماه ۱۳۸۶ به عنوان نخستین نهاد مالی کشور در صنعت بانکداری سرمایه‌گذاری مجوز تاسیس خود را از شورای عالی بورس دریافت کرد و دی ماه همان سال به به عنوان یک شرکت سهامی عام در تهران به ثبت رسید.

حوزه فعالیت این شرکت، پذیره‌نویسی و تعهد پذیره‌نویسی و تعهد خرید اوراق بهادار در عرضه‌های ثانویه، مشاوره در تامین مالی، مشاوره در حوزه قیمت‌گذاری اوراق بهادار و مدیریت ریسک و سرمایه‌گذاری است.

بیشتر بخوانید:
یک عرضه اولیه جدید از راه رسید

“امین” و افزایش سرمایه

“امین” از تاریخ ۲۳ اردیبهشت امسال فرایند افزایش سرمایه شرکت خود را طی دو مرحله از ۳٫۵ هزار میلیارد ریال به ۸ هزار میلیارد دلار را در دستور کار خود قرار داده است. چهار سهامدار عمده «امین»، شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین، صندوق بازنشستگی کشوری، صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر و شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید هستند.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − هفت =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان