شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۱
کد خبر : 61116

در گفت‌وگو با شهر بورس؛

عباس کشوری: انتظار تداوم حمایت ها از بورس وجود دارد

عباس کشوری: انتظار تداوم حمایت ها از بورس وجود دارد
عباس کشوری مدیرعامل کارگزاری بانک رفاه گفت: اگر موضوع خاصی به وجود نیاید، می‌توان گفت که بازار روند مثبتی خواهد داشت؛ البته نه به این منظور که رشد شارپی همانند دو سه هفته اخیر داشته باشد، اما می‌تواند یک روند مثبت و معقولی را تجربه کند.

عباس کشوری مدیرعامل کارگزاری بانک رفاه در گفت‌وگو با شهر بورس درباره وضعیت بازار سرمایه، اظهار داشت: خوشبختانه طی هفته‌های اخیر. بازار رشد 15 درصدی و افزایش حدود 200 واحدی شاخص کل را تجربه کرد، اما نکته‌ای که وجود دارد این است که در هفته جاری، ارزش معاملات نسبت به اوجی که در هفته گذشته داشت با کاهش روبه‌رو شد و یک اصلاحی را شاهد بودیم.

وی افزود: فلسفه اصلاح این است که می‌تواند نشانه‌ای برای کسب انرژی و آغازی دوباره که بازار بتواند یک روند مثبتی را در پیش‌رو داشته باشد.

عباس کشوری تصریح کرد: در کل باتوجه به P/E بازار  که درحال حاضر دو محدوده 6 واحدی قرار دارد و نسبت  P/S بازار که در محدوده 1.7 قرار دارد، این موضوع نشان‌دهنده ارزندگی بازار است و می‌توانیم پیش‌بینی کنیم که بازار اگر سایر شرایط برقرار باشد، می‌تواند یک روند مثبتی را در پیش‌رو داشته باشد.

جهت مشاهده آخرین اخبار اقتصادی اینستاگرام شهر بورس را دنبال کنید.

این کارشناس بازار سرمایه بیان کرد: موضوعات سیاسی و اجتماعی، رشد قیمت ارز داشت و همچنین حمایتی که شرکت‌های حقوقی از بازار داشتند؛ از جمله عواملی بودند که باعث شد بازار رشد خوبی را در هفته‌های اخیر تجربه کند.

عباس کشوری به پیش‌بینی وضعیت بورس طی هفته‌های آینده پرداخت و کفت: اگر بخواهیم یک پیش‌بینی درخصوص هفته‌های آتی به ویژه هفته پیش‌رو داشته باشیم، می‌توانیم این طور اذعان کنیم که اگر روندهایی که داشتیم به ویژه آن حمایتی که حقوقی‌ها از بازار داشتند ادامه داشته باشد، می‌توانیم شاهد یک روند مثبت باشیم.

به گفته این کارشناس بازار سرمایه؛ باتوجه به مدیریتی که از سوی بانک مرکزی اعمال شده، ممکن است کاهشی در قیمت ارز به وجود بیاید که این موضوع تاثیر خود را در بازار خواهد گذاشت.

وی یاداور شد: بازار از جهت بنیادی، تکنیکالی و تابلوخوانی، پتانسیل خوبی قرا. گرفته و در مسیر رشد قرار دارد؛ اگرچه متغیرهای غیرمنتظره‌ای هم وجود دارد که می‌تواند این روندها را تغییر بدهد.

عباس کشوری عنوان کرد: اگر موضوع خاصی به وجود نیاید می‌توانیم پیش‌بینی داشته باشیم که بازار روند مثبتی داشته باشد؛ البته نه به این منظور که رشد شارپی همانند دو سه هفته اخیر باشد، اما می‌تواند یک روند مثبت و معقولی را پیش‌رو داشته باشد.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 − دو =

پراپ تریدینگ

کمان