شهربورس
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷
کد خبر : 64891

ضرورت عرضه تمامی محصولات زنجیره تولید در بورس کالا

ضرورت عرضه تمامی محصولات زنجیره تولید در بورس کالا

عرضه تمامی محصولات زنجیره تولید در بورس کالا امروز ضرورت یافته است؛ این روشی برای حذف مافیا و شفافیت قیمت کالاها است

به گزارش شهربورس، ضرورت عرضه تمامی محصولات زنجیره تولید در بورس کالا، پیشنهادی است که یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح کرده است. به عقیده سید کاظم موسوی، ضرورت عرضه تمامی محصولات زنجیره تولید در بورس کالا از آن جهت است که می تواند به حذف مافیا در عرضه کالاها کمک کند.

بر اساس گزارش سنا، عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مردم از ضعف شفافیت و وجود مافیا در عرضه کالاها ناراضی هستند و به نظر می‌رسد اگر با حمایت دولت، زمینه عرضه تمامی محصولات زنجیره تولید در بورس کالا فراهم شود و همه مصرف کنندگان از بورس کالا خرید کنند، به هیچ یک از مشکلات فعلی برنخواهیم خورد؛ چرا که قیمت کالاها در کل زنجیره شفاف و واقعی شده و امکان واسطه گری در بیرون بورس هم به حداقل می‌رسد.


بیشتر بخوانید:بورس کالا هفته آینده میزبان کدام خودروها خواهد بود؟


سید کاظم موسوی عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شفافیت در همه مباحث اقتصادی قدرت مافیا را از بین می‌برد، گفت: با عرضه خودروهای مختلف در بورس کالا، شاهد شفافیت بیش از پیش در زمینه مربوط به عرضه خودرو و حذف دلالان و واسطه‌گرانی هستیم که از گذشته‌های دور باعث برهم ریختگی بازار خودرو بودند.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر، سرعین در مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: مسئولان کشور بدانند که برای تمامی تصمیمات خود در مقابل مردم و اقتصاد کشور باید پاسخگو بوده و باید احساس مسئولیت کنند.

موسوی گفت: دولت با برنامه‌های دقیق و مدیریت درست می‌تواند اقتصاد کشور را بیش از پیش شفاف‌تر کرده و حمایت از تولید داخلی را در راس برنامه‌های خود قرار دهد.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده − پنج =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان