شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
کد خبر : 82898

برای سال مالی ۱۴۰۱؛

صورت‌های مالی چکاوه به تصویب رسید

صورت‌های مالی چکاوه به تصویب رسید
مجامع عمومی عادی سالیانه و عمومی فوق‌العاده کاغذسازی کاوه با نماد «چکاوه» در سالن اجتماعات کارخانه این شرکت، برگزار شد.

به گزارش شهر بورس، «امیرسامان اسفندیاری» مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره کاغذسازی کاوه در ارتباط با برگزاری مجمع سالیانه، گفت: خدا را شاکرم که مجمع سالیانه شرکت برای سال مالی منتهی به اسفند ۱۴۰۱در بهترین و منظم ترین حالت ممکن همراه با رضایتمندی سهامداران خرد و کلان برگزار شد.

وی افزود: همانگونه که در مجمع عنوان گردید، سال گذشته یکی از دشوارترین سال ها برای صنعت کاغذسازی کشور به ویژه شرکت کاوه بود. عوامل متعددی چون: شرایط سخت اقتصادی، رکود حاکم بر بازار کاغذ بسته بندی در شش ماهه دوم سال، قطعی برق و گاز در ماه های متعدد که مانع بزرگی در تولید بود، ماشین آلات قدیمی خطوط تولید و مواردی دیگر دست به دست هم داد تا در مسیر رو به رشد سال های اخیر، خلل ایجاد نماید تا آنجا که به کاهش سود شرکت منجر شود چه آنکه اگر این عوامل رخ نمی داد، رکورد جدیدی در سوددهی شرکت حاصل می شد.


بیشتر بخوانید: بورس با افت به تعطیلات رفت


مدیرعامل کاغذ سازی کاوه، گفت: با وجود مشکلات یادشده، حمایت هلدینگ های بالاسری، همراهی هیات مدیره محترم، تلاش صادقانه و دلسوزانه همه همکاران عزیز و صبوری و همدلی سهامداران محترم باعث شد تا این شرکت قدیمی و خوشنام همچنان به پیشرفت و تعالی بیاندیشد و برای افتخارآفرینی در صنعت تولید کاغذ گام بردارد. امیدواریم که در آینده نزدیک کمبودهای سال گذشته جبران شود.

در قسمتی از برگزاری این مجمع، «مرتضی امجدیان» مدیرعامل پروژه بیستون گزارشی از پیشرفت‌های فیزیکی این پروژه ارایه کرد. ویژگی بارز مجمع امسال، حضور پررنگ سهامداران خرد چکاوه بود که پرسش‌ها و نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

پس از پایان مجمع عمومی عادی، مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت نیز برگزار و تطبیق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس و اوراق بهادار انجام شد.

گفتنی است که کاغذسازی کاوه با نماد چکاوه در بازار سرمایه کشور حضور دارد و از شرکت‌های وابسته به هلدینگ سلولزی تاپیکو و شستا است.

منبع: اقتصاد آنلاین

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت + شش =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان